Filmkanaler?
Har du några renodlade filmkanaler? Isf vilka?
Själv har jag TV1000 som ingick i mitt digital-tv-paket från Viasat. Vetesjutton om jag skulle vilja betala extra för det, men det är kul att ha när det bara är skit på de andra kanalerna.
Mvh // Johan

För länge sedan hade jag TV1000. Tyckte det var kul i början men sen insåg man att de faktiskt inte visade så många bra filmer varje månad. Det mesta var repriser och mycket var b-filmer. I allafall var det så för ett par år sedan.
Tycker att brafilm.com är ett bättre alternativ än filmkanal.
Oskar

Har tv1000 i mitt viasat guld men tycker de blir mer å mer sällan jag ser en film dom kör så mkt skräp men canal digital är nog inte så mkt bättre dom heller.
Brukar köra nån månad med bra film för att få se lite filmer man gillar men de va ett tag sedan nu så kanske man skulle ge sig själv en julklapp i form av brafilm 
Håller med er. De visar samma filmer hela tiden.
I min digitalbox är SF AnyTime inbyggt. Filmerna kostar mellan 25-45 kr och att se 8 filmer därifrån är mer än jag ser från TV1000. Och då kan jag dessutom välja precis när jag vill se dom också.
BraFilm har jag också. Mycket trevligt!
Mvh // Johan
Vi hade Canal Plus, men det var mest skräp så vi sa upp dem.
Vänliga hälsningar
Niklas

Det är samma här. Har man inget annat för sig kanske man ser en b-film därifrån men tror inte jag planerat in en enda film från någon av tv1000 6 olika film kanaler vi har.
Jag brukar bli rätt sugen på TV4 Film när jag ser reklamen. För ganska lite pengar så verkar man få ett genomtänkt urval av äldre filmer. De verkar även köra sköna tema-veckor. När jag skaffar digital-tv så är det helt klart en kanal jag ska ha.