Film iFokus

Film

Etikett: action
Läst 2179 ggr
EMMA-94
0

HJÄLP!!! MED FILMTITEL

Om jag minns rätt går två bröder in i en skog fast dom inte fick. och sen såg dom en bil och en fett gubbe som akulle försöka ta livet av sig genom att stoppa någon duk eller något i avgasröret. den äldste brodern smög fram och tog ur duken. och gubben satt tillbaka den och sen höll det på så 2 eller 3 gånger. och sen fick gubben syn på killen och tog in honom i bilen. så att     båda skulle dö. de minsta brödern smög då och tog ut duken man han hade ansiktet för nära röret så han svimmade av avgaserna. den äldste såg en pistol i bilen och tog den och sköt brevid gubben och sprang ut och tog med sin bror och gömde sig vid en buske. sen gick gubben ur bilen och kollade runt. och när han inte såg någon sköt han sig i huvudet.

någon hade hört skottet och ringt polisen. när polisen kom hittade dom två bröderna. och den yngsta hammnade på sjukhus. polisen hittade den äldstes fingeravtryck i bilen och han hade ett märke i pannan som matchade gubbens ring.

den äldste killen blir sen jagad av några som kände gubben. sen får killen hjälp av en kvinnlig polis tror jag.

det är allt jag minns det är inte mycket men hoppas någon känner igen det. men det kanske inte var precis som jag skrev men ungefär.

HJÄLP!!

Halvdansken
0

Jag vet precis vad du menar, men kommer inte ihåg vad den heter.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

tantan
0

jaaaa…den ja. gick på tv för inte så länge sen.. tv4 om jag inte minns fel

usch, hatar att ha saker på tungan som man inte minns

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

EMMA-94
0

tack att ni skrev nu vet jag i allafall att jag inte drömmde eller nåtSkrattande

Link-
0

Låter som The Client Glad

elyse
0

Ja, det är nog Klienten. Susan Sarandon och Brad Renfro är med.

EMMA-94
0

ok tack jag ska kolla upp detSkrattande

EMMA-94
0

ja det är den tackSkrattandeGlad