Film iFokus

Film

Etikett: kommande-biofilmer
Läst 651 ggr
Lunascape
0

James Bond gay?

Förvånad Läste just det här i Aftonbladet om att James Bond ska kyssa en man i nästa film! Det kan väl för allt i världen inte vara sant?! James Bond är väl ändå en kvinnokarl?

zzaga
0

Välkommen till 2000 - talet där man kan vara både en kvinnokarl och kyssa en man.

Lunascape
0

#1 Ja, men inte James Bond! Det hör liksom inte till hans rollfigur oavsett om det är 2000-talet eller inte. Jag tycker att han ska hålla på sin ursprungliga image då det trots allt är det som "är" James Bond. En JB som kysser kvinnor OCH män blir helt "fel".. *muttrar*

Kaj
0

Jag håller med Lunascape här. Bara för att man inte vill att en karaktär som J Bond skall tappa sin ursprungliga image behöver man inte vara emot att man kan vara både och eller vara för ett manssammhälle.

Måste vi ändra på allt bara för att vi blivit mer upplysta nu än på 60-talet? Vissa saker bara måste vara som de är. Det skadar ju ingen egentligen

Pia
0

Äh, jag tycker det är ganska coolt att man "vågar" ändra på ett givet och ganska trist koncept!

Oskar
0

Man ska aldrig ändra på ett vinnande koncept. Bond är Bond. På samma sätt som Luke är Luke, Frodo är Frodo och Rambo är Rambo. Kan ni tänka er Luke bli kär i Han Solo eller Aragorn kyssa Frodo?

zzaga
0

5

Ja! Fasen vad coolt om de verkligen gjorde nått som inte var helt förutsägbart!!!!

[tiiia]
0

personligen tycker jag att det är synd att de ska göra just bond till bisexuell/homosexuell. Jag tror att det kan få många män (dvs de flesta som ser bond) att tappa intresset för Bond "serien". Fast iofs, med den bond som är nu så kan man ju fundera på hur de kom på den idén. *ehum*

( och nej tro inte att jag är homofob eller ngt. är själv bisexuell, detta har bara att göra med att totalt förändra en karaktär )

zzaga
0

Måste han vara uttalat bisexuell för att kyssa en annan man då? Vi vet ju inte heller i vilket sammanhang han kommer att göra det:) De där agenterna verka ju gå över lik ;) för att få fram hemlig info.

Susanne
0

#8, håller med dig, vi vet ju inte sammanhanget.
Och vem har sagt att det kommer en nästa film…redan nu…låter som en hoax för mig.
Mycket snack, liten verkstad, ni vet. Trissar upp intresset för en film som det dröjer massor med år innan den kommer…OM den kommer…

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

bjorsa
0

Troligen har han en missil i ena plomben när han kysser å på så vis räddar världen när ger dödskyssen :-)

mvh/bjorsa