Film iFokus

Film

Etikettscience-fiction
Läst 1279 ggr
vitwraight
0

Stargate Atlantic

Hej ! Undrar om det finns någon tråd om denna
jättebra serie ? Undrar även om det finns något att
läsa om denna (på svenska).
Ett stort tack på förhand ! /Nina

Yaeko
0

Kolla på fantasy i fokus, tror det stod någonting om Stargate där :)

spiritedaway
0

jag gissar på att du menar Stargate Atlantis

nu var jag petig ! :P haha. Jag tycker det är en helt underbar serie, tyvärr las den ner. Men det kommer en till film ;)

Yaeko
0

Haha oj, jag läste fel! Fast det var väldigt lika namn så inte konstigt egentligen :P

spiritedaway
0

#3 stargate sg-1 antar jag att du snackade om i #1. Och det är inte så konstigt. Det står säkert om altantis på fantasy också.

Serierna går ju som ihop :) Jättebra tidsfördriv och glo igenom 15 säsonger sammanlagt ( ca 15, minns inte exakt..)

Smasken
0

Det äger ju bara!…speciellt några av killarna…joe flanigan..=)

spiritedaway
0

Ronan Dex ;D

Smasken
0

Nej usch!! Flört Jag snackar om den SNYGGA =O)

spiritedaway
0

#7 ja med ! :P haha.

michellan
0

ooh stargate :) <3 

#5 du menar joe flanigans karaktär John Sheppard? ;)

LiindaH
0

Stargate är en riktigt bra serie =)

// Liinda

michellan
0

#10 mjo men tyvärr är det inte så många som fattar det :P de blandar väl ihop stargate med andra filmer o serier som startrek o starwars o tycker att science fiction är det bara töntar som tittar på.. :/

men själv så tycker jag att stargate är en bra blandning mellan science fiction, action, lite drama o en massa humor :)

spiritedaway
0

#11 Jag var en sån förut och var väldigt tveksam när min sambo tyckte jag skulle se det. Men efter ett avsnitt insåg jag hur fel jag trodde och jag blev fast Tungan ute

EmmaG
0

Inne på fantasy finns de snack om både sg-1, atlantis kommande Universe och om filmerna =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

isabelle_
0

På TV hittar ni en tråd om Stargate jag startat. Titta gärna in där då det är en TV-serie och inte egentligen hör hemma på Film.

spiritedaway
0

#14 Men det har även gjorts filmer så nog hör det hemma även här.

isabelle_
0

#15 Eftersom det har gjorts 3 filmer som är ihopklipp av avsnitt för att inte sända på tv så får ni bäst svar på tv :)