Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 907 ggr
Pheobe
0

Poseidon

En ruskigt bra film. Den som gillar Titanic ska definitivt se denna spännande filmen.

Leffe
0

Jag har sett den gamla med Gene Hackman och den var inte dålig den heller

Alex
0

Här har ni en med motsatt åsikt. Jag tyckte inte alls filmen var bra, alldeles för orealistisk och förutsägbar och inte ett dugg spännande enligt mig. Mest fjantig faktiskt. Men det är bara vad jag tycker. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[tiiia]
0

håller med #2.

Pheobe
0

#2 ska man vara realist när man ser film finns det nog inte mycket man kan se =) Titta då inte på Mr and Mrs Smith eller Mission impossible III ex. Då får du se dåliga och orealistiska filmer *S* Håll dej då till svenska filmer med dåliga skådespelare. Oskyldig   inget illa menat…..

Alex
0

#4 Haha sant, men just den kändes så överdriven.. alla elledningar som levde i flera timmar under vatten, och att det bara var ett fåtal som försökte ta sig därifrån.. Och så har jag funderat på varför de drev hissarna på sprängmedel. ;)

Jag har lätt för att irritera mig på såna saker i filmer när de ska vara verklighetstrogna. Men de filmerna som du räknade upp t.ex, är inte gjorda för att vara så realistiska som möjligt, så det blir en annan sak.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Pheobe
0

#5 sant…. mkt film är ju inte verklighetstroget.. frågan är om man måste ha det så för att folk ska glo… är verkligheten för lam?

PimTheGreat
0

Jag såg denna filmen häromdagen och jag tyckte den var suveränt bra….