Film iFokus

Film

Etikettbegrepp
Läst 224 ggr
Anken
0

O.T RIP Michael Jackson

CNN bekräftade nyss att Michael Jackson är död.

Det här var för mig ganska oväntat, det känns lite overkligt att han ska vara död. Vila i frid.

Link-
0

Håller med, oväntat. För mig hade han blivit som någon slags seriefigur, han fanns där och gjorde konstiga saker.

ChristineL
0

Jag håller med er,det var oväntat faktiskt. Jag gillade han i början av 90-talet när han var som störst och innan det gick över styr :/

MarHai
0

RIP :(

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Cessy
0

Ja det må ha blåst många hårda vindar runt denna mannen, men otvivelaktigt så skapade han under sin storhetstid musik som få popstjärnor någonsin lyckas med.  Det var ren Magi. Sedan kan man tycka vad man vill om allt annat runt honom, men som musiker var han en av de största o som tyvärr oavsett dödsorsak dog alldeles för ung.

Isurrenderall
0

#4 helt rätt (Y)

Han var utan tvivel en av dom största. Hela världen sörjer. RIP Michael <3

Anna
0

#4 Mycket bra sagt.

RIP!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kattmynta
0

#4, Du har så rätt så.

Även om jag aldrig har lyssnat på hans musik, utan bara hört det dåliga om honom så är han-och kommer förbli- en stor ikon för många, såklart även för mig. Det kan inte ha varit ett lätt jobb att axla.

R.I.P

rockygubben
0

Ja,det känns overkligt.Rest in peace!

Yaeko
0

#4 Håller också med dig! Man borde minnas honom för den musik han har gjort, inte för de dåliga sakerna. Och inte vet man vad som är sant heller, kan inte lita på media….