World Trade Center
Någon som sett den?
Jag såg den i lördags, dock hemma så verkligen inte samma sak. Jag kan tänka mig att den är mycket bättre på bio! Lite tåkigt i början när man nästan vet vad som kommer att hända, men samtidigt spännande. Jag tycker att den var rätt bra, de har fått in bilder som är från verkligheten.
Vi såg den igår, på bio. Jag tyckte att den var jättebra - otäck och realistisk, och bra gjord.

Nja…jag var inte så förtjust i filmen. Blev alldeles för tjatigt med alla närbilder av Cage där han ligger i all bråte. Och tyckte aldrig att man fick någon "kontakt" med huvudpersonerna. Men visst är den gripande ibland, man vet ju att den är autentiskt. Men en svag 3:a får den av mig

jag tyckte den var jätte bra sg den på bio o alla i publiken verkade med ens snoriga.. den var sorglig o bra
Håller med nr 2. Det enda som gör den någorlunda bra är just att det hänt på riktigt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

det e nog typiskt tjej o kill åsikter.. vi tjejer tyckte den var jätte bra o rörande o killarna tyckte den var rätt trist
#5 Fast jag skulle nog räkna mig som tjej.. I de flesta sammanhang i alla fall, har visserligen fått höra ett antal gånger att jag är manlig, men..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag har sett den, här hemma så inte på någon bio. Var mkt bra tycker jag