Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 522 ggr
LinneaG
0

World Trade Center

Någon som sett den?

Jag såg den i lördags, dock hemma så verkligen inte samma sak. Jag kan tänka mig att den är mycket bättre på bio! Lite tåkigt i början när man nästan vet vad som kommer att hända, men samtidigt spännande. Jag tycker att den var rätt bra, de har fått in bilder som är från verkligheten.

Anne
0

Vi såg den igår, på bio. Jag tyckte att den var jättebra - otäck och realistisk, och bra gjord.

Oskar
0

Nja…jag var inte så förtjust i filmen. Blev alldeles för tjatigt med alla närbilder av Cage där han ligger i all bråte. Och tyckte aldrig att man fick någon "kontakt" med huvudpersonerna. Men visst är den gripande ibland, man vet ju att den är autentiskt. Men en svag 3:a får den av mig

Destany
0

jag tyckte den var jätte bra sg den på bio o alla i publiken verkade med ens snoriga.. den var sorglig o bra

Alex
0

Håller med nr 2. Det enda som gör den någorlunda bra är just att det hänt på riktigt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Destany
0

det e nog typiskt tjej o kill åsikter.. vi tjejer tyckte den var jätte bra o rörande o killarna tyckte den var rätt trist

Alex
0

#5 Fast jag skulle nog räkna mig som tjej.. I de flesta sammanhang i alla fall, har visserligen fått höra ett antal gånger att jag är manlig, men..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

PimTheGreat
0

Jag har sett den, här hemma så inte på någon bio. Var mkt bra tycker jag