Definity Maybe
Amerikansk romantisk komedi från 2008. Will Hayes, en 30-årig pappa, befinner sig mitt i en skilsmässa när hans 10-åriga dotter, Maya, börjar fråga honom om hans liv innan äktenskapet. Maya vill veta allt om hur hennes föräldrar träffade och blev förälskad. Då kommer en berättelse börjar 1992, en ung, lovande politiker flyttar till New York från Wisconsin för att arbeta med Clinton-kampanjen. I rollerna: Ryan Reynolds, Isla Fisher, Rachel Weisz. Regi: Adam Brooks.
Såg denna film nyss…
Helt okej film att titta på när man ligger hemma och är sjuk eller det regnar ute.
En tydlig film på att sanna kärlek aldrig dör ut =) .
// Liinda

Har funderat på att se den länge, den går på canal+ just nu. Ska nog kolla den snart då :) Den lät bra när du beskrev den ;)

De tkr jag..
// Liinda
---SPOILERVARNING I DETTA INLÄGG---
Den är bra :) Fast jag ville hellre att Will skulle bli ihop med Summer i slutet =P
Inlägget är redigerat av en medarbetare

#3, Nu har inte jag sett den här filmen och ville såklart inte veta slutet innan jag sett den. Det är viktigt att skriva stort och tydligt i början av sitt inlägg att det kan innehålla en spoilervarning, så att nästa som läser kan välja att hoppa över den kommentaren.

Låter som en bra film att se när man har för mycket fritid, som jag nu helt plötsligt har fått.
Så synd att dom stängde ner hyrbutiken nere i centrum för några år sedan, nu måste jag åka så längt för att hyra film ju. *
Fast jag kan ju ha min lilla "köp-massor-med-film"-rutt på Ica Maxi igen snart, haha. Ica Maxi måste älska mig. 
#4 Oj, ledsen! Tänkte inte på det :)

#6, Ingen fara, jag har ändrat ditt inlägg redan, men försök att komma ihåg det i fortsättningen bara. ;)
#7 Jadå, det kommer jag göra :)