Nya Knight Rider
Är det någon som tittat på nya versionen av Knight Rider?
Jag försökte. Jag försökte allvarligt se ett helt avsnitt, men redan första minuten började jag undra om det var meningen att vara en sådan total parodi på sig själv. Kära nån. Vilken total dynga.
Mvh // Johan

Jag har sett ett par avsnitt…och ojoj vad uselt. Att jag stod ut i ett par avsnitt var för att bilen trots allt fortfarande var lite cool…men allt annat var katastrof. Skådespelarna var pinsamma och storyn på dagisnivå. Hade varit bättre att köra repriser av originalserien istället.

Har också sett det, och det var verkligen inget att se.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

Klarade första avsnittet…
Håller med #1 Hade hellre sett repriser av orginalserien.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag tycker den här är bättre än originalet,men alla tycker olika.

Nej jag har då inte sett, har inga planer på att kolla heller faktiskt.
// Liinda

Jag har sett ett avsnitt. Inte bra, inte otroligt dåligt. Bara TRÅKIGT! Kommer inte att se fler.
Usch, nej! Dålig kopia!
Gamla, riktiga är ju bara för underbar! 
jag har också sett några avsnitt, men håller med de flesta det är bara en kopia av originalet, enda som jag tyckte var bättre var att bilen reparerar sig själv istället för det skyddet som originalet har på bilen
men originalet håller bra mycket bättre

Jag tycker det var godkänt, men i början så ville jag inte alls se, för den äldre versionen var den bästa. Nu tycker jag fortfarande att den äldre versionen är bäst.
Men den äldre Kitt är bara bäst ^^
Stod ut ett avsnitt, men det avsnittet gav sannerligen INTE mersmak
Ojoj här va man negativa :D jag har visserligen inte sett den gamla serien, men jag tycker att den nya versionen är grymt bra, älskar den! :D

Det är aldrig bra att jämföra det tidigare med det nya.
Men håller med er andra (de flesta) att den tidigare serien var bättre. Eller så är det vi som kräver mer 
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Har sett några avsnitt och de är helt ok som tidsfördriv.
Sara