marvel fantast
jag älskar ju marvels filmer
iron man, hulk, spiderman etc
men jag önskar att det kunde komma ut en film med alla dem i en enda film
typ som civil war som man kunde läsa i spider-man tidningen eller marvel special (för er som läst dem förstår nog vad jag menar)
det är ett krig mellan regeringen och superhjältarna
regeringen vill att de ska registrera sig och lämna ut deras hemliga identitet till dem så de bla vet vart de ska lämna räkningarna om det är något som blir förstört
lite svårt att förklara på ett bra sätt (speciellt för mig som har problem med hur ord ska kopplas ihop på bästa sätt)
men jag hoppas och ber att det ska komma någon sådan film säg inom 10 år eller nåt
eller att marvel och dc kan samarbeta som de har gjort i några tidningar som inte har getts ut i sverige
typ Spiderman och superman i samma tidning och arbetar ihop
men det blir nog inget av det
men vad har ni för ställning till just Marvel-filmerna??
jag älskar att se dem då det inte är så mycket som är verklighetstroget utan att man kan drömma sig bort i deras värld
Tycker dom är bra..Är ju lite frälst på spindelmannen själv så
jaså du med
älskar filmerna och tidningarna (har varenda nummer förutom 1 som försvunnit sedan 2002, sedan har jag en bra hög med äldre nummer)
Åhh på det viset..började samla när jag var yngre..har väl nästan 3 hela årgångar har jag för mig 87 eller nått sånt!Sedan kom väl lite annat ivägen för samlandet så efter 90-93 slutade jag köpa dom också..Har kollat igenom tidningarna då och då inte köpt någon..tycker att det ballade ur lite grand när det gäller tecknandet efter 93..kanske bara är jag som tycker det?
för er som inte har läst spiderman sedan 2007 och inte vill veta vad som hänt sluta läs nu
det har spårat ur totalt och de har ju mer eller mindre börjat om från början igen från och med att peter parker (spiderman) gick med i avengers och sedan avslöjade sin hemliga identitet i en presskonfirans som gjorde att faster may blev skjuten
de gjorde ett avtal med djävulen för att det här inte skulle ha hänt, han krävde peters och mary janes kärlek i utbyte
tyckte att det var bra som det var men det blev lite för mycket av iron mans dräkter till spindeln, han kunde ju flyga, få 4 extraarmar byta skepnad (identiskt med venomdräkten) blev skottsäker ja jag minns inte allt
men inbiten läsare som jag är så tecknade jag ett 2 års premeration på spiderman (slutar väl någon gång i slutet 2010) kan inte sluta för då ångrar jag mig bara
brukar köpa de nummer som jag inte har när jag hittar dem
tror att det var nr 5 2002 som jag saknar och hela 2001 sedan har jag 1 nr av 2000 sedan är det lite blandat med nr som försvunnit och halvt sönderlästa från och med då jag började köpa de tidningarna