Terminator 4
Vad tror ni om kommande Terminator 4 som ska utspelas efter själva domedagen? Jag gillar verkligen 1:an och 2:an, de är bland mina favoritfilmer. Serien tycker jag också har varit bra hittills, men 3:an….urk….:-/ Eftersom jag inte gillar Christian Bale som ska spela John Connor så vet jag inte vad jag ska förvänta mig av den nya. Jag hoppas han sköter sig så att t.o.m. jag kan ändra uppfattning om honom :-)

Arnold är för gammal i alla fall… var för gammal egentligen i trean redan.
Neeh.. är de christian bale som ska vara conner!:( Tråkigt!
Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig.. en flopp kanske?:P Men tycker serien är skit bra!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#1 Hur blir man för gammal för att spela robot?
Ja ska ändå se den
Gillar 1 och 2an oxå väldit mycke..

När kommer 4:an?
Håller med om att serien var väldigt bra. Det gav en helt ny kvalitetsdimension till hela serien. Bra att de tog sig tid att ge karaktärerna lite liv. Bevery Hills-killen var ju väldigt bra som Reese. Även Sarah och John spelade mycket bra.
Mvh // Johan
#5 - Det står på imdb att den är planerad att komma 2009.
Jag älskar Terminator filmerna och tycker det är väldigt synd att Arnold la av. Men det är ju en sak man får respektera.
Serierna tycker jag var väldigt bra, bättre än vad jag förväntade mig!
Jag tror inte att Terminator 4 kommer slå igenom lika mycket som de andra, men den kommer säkert vara sevärd! Jag ska iaf se den när den kommer (:
Terminator-idén bygger ju på att förhindra Domedagen, så det ska bli intressant hur den grundidén kommer in i den fjärde filmen som utspelar sig efter domedagen om jag förstått saken rätt.
Om man jämför T1 och T2 så ser man att det är exakt samma upplägg i både filmerna, nästan scen för scen. Men givetvis är effekterna bra mycket bättre i T2. Men det är intressant att man kan göra två identiska filmer utan att publiken reagerar på just det.
Mvh // Johan
#9 - Inte exakt samma, men mycket snarlikt. Men de fungerar väldigt bra båda två på sitt sätt så jag har inget att klaga på. Personligen tycker jag dock mer om effekterna i Terminator 1. Den filmen känns mörkare och mer realistiskt skrämmande (även om handlingen kanske är orealistisk). Det blandas in för mycket humor i 2:an för att jag ska gilla den lika mycket. Inte att jag inte gillar den, men inte lika mycket som 1:an :-)

Gillade T1 mycket, nu var det val iofs 15 ar sedan jag sag den sist men det finns mycket kansla i den precis som i Bladerunner. Har sett T3 ett par ganger och jag maste saga att sjalva slutet ar makta imponerande och "dystert" nar de tror sig kommit till Skynets karna.
Har val alltid varit en sucker for dagen efter filmer. Sa jag kan tanka mig att jag kommer uppskatta T4.
Seriens andra omgang borjar forresten om 28 dagar.
---
#11: Håller med om att slutet på T3 var riktigt bra. Bättre än resten av hela filmen. Verkligen en cliff hanger för en fjärde film iaf. :)
Mvh // Johan
#11 - Yes! Ser verkligen fram emot fortsättningen på serien :-)

"Talk to the hand"
Detta är egentligen ett maffia uttryck. Föregångarna till maffian på sicilien kallade sig för "The Balck Hand" och ville man ha kontakt med dem så var det uttrycket "Talk to the hand" som gällde. Denna tradition tog man även med sig till USA och representerade då det gamla gardet som ville leva och verka som man gjort i århundraden på Sicilien. Termen utrotades med nya generationer av maffia som ville göra "affärer" med alla inte bara med sicilianare
Någon som vet när säsong 2 börjar på tv.n?

#15 Har har det i alla fall gatt 3 avsnitt 
---
#16 Va? :o
Vilka dagar går de då??

Mandagar.. pa Fox
---
#3 haha

Jag skiter i att Kristian Bale suger, och att Arnold är för gammal. Helena Bonham Carter ska vara med i den, så jag kommer se den om och om igen vad som än händer. Den kommer ut 2009, i maj tror jag :)

hmm en terminator film utan Arnold.. det kommer kännas konstigt men han kanske är bättre som guvenör!!

Gud så ni klagar, Christian Bale är jättebra, han har sjukt bra röst för såna här slags filmer och han kan ta en seriös roll och gå in i den. Jag kommer se den helt klart.

tror filmen blir jätte bra :O

Bale är en bra skådis håller me #22
dåliga skådisar eller ej, gammal arnold eller ingen arnold… hur ska man kunna låta bli att se filmen? klart man e nyfis - asbra serie ju!
Själv har jag aldrig sett dom förra T-filmerna, och jag har inte ens varit intresserad av att göra det =P Men sen började jag titta på TSCC, och nu är man ju tvungen att titta på den ;) Hoppas att den kommer vara bra :)
Hur gammal är Arnold egentligen?

Arnold är född den 30 juli 1947 så han är 61 men blir 62 iår!
Har sett lite av tscc men har missat så många avsnitt av den då det krockade me jobbet!