Änglar och Demoner
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Härligt, nu är biljetterna bokade så på onsdag blir det Änglar och Demoner
Jag hoppas att den är lika bra som boken. Med tanke på att dom lyckades göra Da Vinci koden riktigt bra på duken trots att boken är rätt kass så finns det väl goda chanser.
Någon annan som tänkt se den?
Hanna

Såg Da Vinci koden igår :) Ska nog se Änglar och Demoner men vet inte om det blir på bio eller film :P
Jag ska se! :D
/Christine
Jag ska! Vi ska gå hela familjen.

Den ska jag absolut se. Tycker den här boken var mycket bättre än DaVinci-koden så jag hoppas att filmen är lika bra. Eller ja, det brukar ju vara svårt att få en film lika bra som en bok men jag hoppas åtminstonde att den är sevärd.

Jag ska se den med min familj nästa helg. Jag har sett trailern som visas på tv flera gånger nu, den verkar jättebra.

oh du måste berätta om den är se värd sen =)
vill se den på bio, men får se om jag kommer iväg på det.
// Liinda

Vill se den.Davinci- koden var bra,så hoppas att den här filmen är lika bra.
Nu är det bokat, jag ska se den på torsdag!

#8, Härligt! Du får gärna berätta lite kort om vad du tyckte om filmen sen! Avslöja inget viktigt bara. 
#9 Nejdå! Jag har stora förväntningar och hoppas att Ewan McGregor ska vara på topp! ^^

#10, Ja det hoppas jag med! Gillar honom, han är bra. Såg han första gången i Moulin Rouge.
Jag ska se den ikväll med några kompisar, på världspremiären 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag ska iväg om ett par timmar och se den, vi har bokat toppenplatser ^^
Hanna

Ni får som sagt berätta sen! Måste också ta mig iväg o se den :)
Riktigt bra var den!
Helt klart bättre än Da Vinci koden, så köpte man den så ska man se den här med :)
Hanna
Jag såg den igår också, det var lite häftigt att den endast visades på TVÅ ställen i hela Sverige - Stockholm och här, Virserum, en liten by i småland med 2000 invånare… 
Men såg den gjorde jag iallafall, och satt som klistrad hela tiden. Sjukt nervkittlande, otroligt bra effekter, handlingen var jättebra. Älskade den rakt igenom! Slutet var oförusägbart vilket jag gillade.
Se den!
Jag undrar.. Är denna film relaterad till Da Vincikoden? Har inte så stor koll på böckerna eller så ;-)
#16 - Fast det kan ju inte stämma, den visades två gånger i Alingsås igår kväll ;)
#17 - Nä, det är två fristående berättelser med samma huvudperson bara (Robert Langdon).
Hanna

Vad roligt att ni gillade filmen! Jag är så sjukt peppad på att se den nu, älskar den här sortens film, lite äventyrliga. Härligt!
#18 Jasså? Det var massa skriverier i våra tidningar och allt igår om att filmen var så himla exklusiv här 
#19 - Ja, gör det! :P
#20 - Haha, låt dom tro det då *s*
Hanna
Jag såg filmen igår och den var mycket komprimerad, allt skulle hinnas med på för lite tid. Min sambo tyckte att upplägget skulle ha varit perfekt för en miniserie på ca 4-5 avsnitt och det håller jag med om. Ja, ni som har läst boken känner nog igen missarna. Vi gick hela familjen och det var längesedan vi hade läst böckerna, men min sambo påpekade det ena efter det andra mycket envist, saker vi andra glömt bort, och sedan när vi kollade wikipedia när vi kom hem så såg vi tabbarna. Filmen var bra, men de hade gått ifrån boken lite för mycket, tycker jag. VAD märker man själv när man har sett filmen efter att ha läst boken eller tvärtom.
#22 - Fast jag tycker att det var helt okej ändå, det var så länge sedan jag läste boken så jag kom knappt ihåg den - annat än att han låg instängd i något stenvalv i en kyrka hur länge som helst, flera kapitel *s* Här var det mer "ner i håler, upp ur hålet" helt i min smak. Musse Pigg klockan var med åtminstone :)
Hanna

Avslöja inte för mycket nu bara, skulle vara trist att behöva sätta en spoiler-varning på tråden. 
#23 Om du läser boken igen så märker du.
#24 Nej, jag försöker att inte avslöja något. Men en hint om något är väl OK? Utan att vara specifik?
#25 - Jag hade tänkt läsa om boken, men nu när jag sett filmen så känner jag mig ändå rätt nöjd med vad jag fått ut av den här berättelsen så jag tror att jag sparar det ett par år sådär :P
Hanna
#26 Guuud vad det kliar i fingrarna nu… ^^

#25, jag tänkte mer på det i #23. Hintar är helt okej.

Nu har jag sett den. Eller jag såg den kl 12 idag, men nu tänkte jag ge min åsikt om den. Jag tycker att filmen var jättebra, sjukt spännande film helt i min smak. Kommer köpa DVDn sedan när den kommer ut, utan tvekan!
Nu har jag sett den. Tycker den var riktigt bra, men då har jag inte boken att jämföra med än. Hade inte hunnit läsa den.
Ska se den imorgon är planen =) Det var ett tag sedan jag läste boken så kommer inte ihåg alla detaljer, men det kanske bara är positivt. Ska bli extra kul att se den med tanke på att jag var i Rom och Vatikanen i höstas på semster :)