Vilka TV-serier följer du?
Vilka TV-serier tittar ni på?
Själv tittar jag på Prison Break, Ugly Betty, Veronica Mars, Grey's anatomy, Bones och försöker hålla lite koll på Angel (vill se när James Marsters dyker upp). Alldeles för många serier, men man bara fastnar.. suck

Prison Break, Lost och 24… Eller har följt dem…mu tycker jag det börjar bli lite tjatigt när det går in på typ säsong 5…
Numb3rs är en underskattat serie också. Och så The West Wing när den gick.
Oskar
Just nu är det nog bara House.
Längtar efter Krönikan och Six Feet Under…

Kollar på: Lost, Veronica Mars, Prision Break och House.

Jag började med lost… men sen tappade jag sugen efter alla uppehåll.
Har följt the 4100 men har slutat med den också.
House gillar jag:) Han är cool.
Följer Lost och Medium…=)
Prison break, Greys anatomy, O.C, City akuten, Ugly Betty, Weeds ( när det gick på tv ), Karl för sin kilt ( monarch of the glen eller något liknande på engelska )
Följer Ugly Betty, Vänner och Simpsons ;)
http://www.regret-nothing.com
brukade följa vänner, men nu finns det ju inga avsnitt så jag följer inte repriserna, men njuter av att se dem när jag kan :)

Lost är väl den enda, eftersom jag har bontevé XD. följde saltön när den gick och lite som du.

Ugly Betty, Grey's Anatomy, Cityakuten .. Gillar sjukhusserier :)
Cityakuten är den enda serien jag följer just nu.
Annars ser jag mest filmer för tillfället. Är lite svag för sjukhus- och kriminalserier/filmer.

Veronica Mars, Afterlife, Medium, House, Numbers, Jordan, rättsläkare…..m.fl.
Jag följde Lost förut, men säsong 3 spårade ur enligt mig.. Det blev bara för mycket så det har jag lagt ner nu. Vänner är ju den klart bästa serien genom tiderna, och alla 10 boxar finns här i huset så det behöver man ju inte följa utan kan se när man vill. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag följer Prison Break, Lost, Ugly Betty.
Jag följer inte Vänner på tv men jag har 5 boxar än så länge, ska skaffa resten 

Jag följer just nu inga serier. Tycker helt enkelt inte det finns några bra. Prison Break är bra men de tar jag hem i omgångar från filnätverken och kollar in flera avsnitt åt gången. Ligger då även ca 5-10 avsnitt före TV

#6 har osså tittat på Karl för sin kilt! :P
#16 vad kul :) Jag vet nästan inga som tittar på det mer än jag och min familj :P

Hahah! Jag har också kollar på Karl "utan kilt" Hihi =)
#17 Jodå, det finns t.o.m en särskild sträng här om serien!
Ja Lost då och Greys Anatomy. Medium, Ghost Whisperer och Ugly Betty försöker jag följa för det mesta. Har precis köpt första säsongen av Prison Break men har inte tittat på den än.

Lost, prisonbreak, rome, my name is earl, supernatural, smallville, scrubs, dexter, Battlestar galactica, heroes, masters of horror, criminal minds, special unit 2, Tror jag fick med dom flesta nu!
#21. Oj, måste bli en hel del tv-tittande för dig ;)
Själv tittar jag inte så mkt på tv, tittade förrut på lost och smallville, men jag kommer aldrig ihåg dagar och tider, så jag ska köpa boxar istället ^^
Vet inte om det räknas som en serie….men jag tittar på "mannen som talar med hundar" Jättebra för er som vill lära er mer om hundar ^^

#22 mja, Dom går ju inte samtidigt.. Sen följer jag inte på tv heller! ser i princip aldrig tv..
House, Love my way, Världens modernaste land.

ugly betty, top model (men det går inte just nu), äntligen hemma, när o fjäran (räknas dom?^^) hm, är nog dem :P
West Wing (går ju fortfarande, trots att Oskar missat det)
Spin City (som börjat i ännu en reprisomgång, på tv3)
Sopranos (fast nu är den töntigt, digitalt, censurerad)
Jamie Olivers och Gordon Ramseys mat-serier :) (om nu "när o fjärran", "äntligen hemma" räknas) ;)

- Afterlife
- Blue murder
- CSI Miami
- Ed
- Kvarteret Skatan
- Lion's den
- Little Britain
- Lost
- Love my way
- Medium
- My name is Earl
- OC
- Prison break
- Six feet under
- Stilpoliserna
- Supernatural
- Ugly Betty
- Världens modernaste land
Och nej alla går ju inte samtidigt och det är praktiskt med video:) Sedan har man ju genom åren följt en herrans massa serier som man tappade intresset för med tiden, t ex The west wing (som hade en fantastisk dialog!) och Cityakuten.
Och så finns det en massa suveräna serier som det bara finns i ett fåtal delar av, som kanske återkommer en gång per år. Många engelska deckarserier t ex.
Nu är jag nyfiken på "Shark" som börjar i veckan. Och jag hoppas "House" kommer att repriseras från början för den missade jag.

Problemet med de serier som jag gillar är att de läggs ner väldigt snabbt. Brooklyn South, Boomtown, Afterlife (finns bara 6 delar av vad jag sett), Slaget om Tellus, Den andra jorden, Kommissarie Foyle (tror inte det finns fler delar av denna fantastiska serie), Vampyrernas hemlighet, Dark Angel, Tru Calling, m.fl. Det irriterar mig mycket! Och alldeles särskilt när det slutar med Cliffhanger-avsnitt och det inte blir en direkt avslutning.
#28 Det är lite som "Nanny" som jag tittar på. När serien går mot sitt slut men inte är riktigt slut så startas den om på TV. Väldigt irriterande..
http://www.regret-nothing.com

#28 Afterlife finns i minst 14 delar. Hur många som är inköpta av TV4 är en annan fråga…:/
#27 vi-de- ??? vi-vadå??? vad är det??? :) ;)

Inte en enda Tv-serie följer jag, och det är jag väldigt nöjd med =D

Jag följer med Prison break, House och Twin Peaks (som går igen här i Finland!)
Heroes, Ugly Betty, Prison Break, My name is Earl - Följer jag :)

Ugly Betty, Grey's anatomy, OC, Let's Dance, City akuten, Idol när det går..CSI aja finns fler men kommer inte på några nu…
Stargate SG-1 (förmodligen även spinoffen Stargate: Atlantis när den kommer) och Navy CIS (plus ett par animer som inte går på svensk tv)
House!
CSI
och i brist på orginalet följer jag Miami och NY sporadiskt.
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Nån som vet om csi orginalet lagt ner? Jag är inte lika förtjust i Miami och NY.
Det startade i måndags igen
kl 21 som vanligt på 5:an.
Håller med dig om att orginalet är det bästa.
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Prison Break och ibland CSI och My name is Earl.
Lägger till lite nu. har skrivit ett inlägg tidigare på det här.
Vänner, Joey, Desperate housewifes, Ugly Betty, Dexter och The Simpsons
Grey's anatomy, O.C, one tree hill, supernatural är de jag följer mest :P
- Mvh Emma

C.S.I. (Las Vegas)
Simpsons
Heroes
Medium
Monk
Afterlife och Lost när de kommer tillbaka
Jag ser bara House och city akuten (Nya avsnitt) De är lite torka på bra serier just nu. Mest besviken är jag på Lost. Den har urartat. I och för sig så händer det att jag ser simsons och Medium. Men de är inte något jag planerar in, snarare något man komarur till. Men Hous är bra, synd bara att det dröjer så mycket mellan avsnitten.
Ugly Betty :) Sen kollar jag alltid på Vänner och 2 1/2 Men :)
/ Sara & Casper

Jag har just börjat titta på Scrubs. Har aldrig gett den en chans förr men nu tankade jag hem alla säsonger och har börjat kolla in denna serie. Den är helt sjuk. Har inga direkta punchlines men är ändå underhållande pga. att alla är så tokiga i serien
scrubs är nog världens bästa serie tror jag. varje program är ALLTID lika bra som alla andra, humorn är enkel och följer inga direkta mönster som tex vänner. Min favorit i serien är nog Elliot!

Jag följer Lost. Och jag ser ofta på Du är vad du äter, Extreme Makeover Home Edition, Efterlyst, Idol.. M.fl.

jag kollar på Heroes och Dexter….de är beroendeframkallande, så undvik dem :)

Prison break, gilmore girls, desperate houswifes, (ugly betty, greys anatomy) shark, men in trees, lost, what about brian, medium.
CSI (den första), House och Lost.

#48 du bör bli kompis med min kompis, han snackar alltid om scrubs :)
Sex and the City - Har "skolådan"
Vänner - Fick en dvd box med alla 10 säsonger i julklapp =)
Har sett några avsnitt av Heros, Dexter.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Följer gör jag inte direkt.. :P Möjligtvis Kamelonten som jag ser ibland och Ugly Betty. Annars blir det mest repriser av vänner, lite Simpsons, och ja.. :P Håller även ett litet öga på "Merkat Manor" på Animal planet xD
Greys Anatomy
Cityakuten
Desperate Housewifes
Top Model
Det är vad jag kollar på. ;)

Jag har just börjat älska sex and the city, fast ja har 6 säsongen på dvd, så ja följer inte me den..
"Leende guldbruna ögon" var en trevlig lite serie i tre avsnitt.
Sverige i en liten ask, med fördomar och allt.
Följer:
Lost
Men in trees
House
Greys Anatomy
Cityakuten
NCIS
Sex and the city (repris men ändå XD)
Prisonbreak
Lite jobbigt då flera går på samma tider men men…
Grey's anatomy
Följer : Lost, Heroes, Prison Break, My Name is Earl, South Park
Ser på dvd/sett : Dexter, Twin Peaks, Simpsons

Jag pallar inte att följa något som går säsong ut och säsong in…
Men miniserier kollar jag på. Leende guldbruna ögon och Snapphanar t ex.
Iofs har jag följt Maggies nya liv också. Fantastisk serie för övrigt. Morden i midsomer är ett annat undantag. Nästan alla engelska serier som sänds i SVT är kvalite. Den enda amerikanska serie jag egentligen följt är Seinfeld - outstanding den roligaste serie som gjorts, om man undantar Pang i bygget, givetvis. Men den är utom tävlan på något vis… 
//Zac

Ganska många väl så jag kommer väl glämma flera nu..
Prison break
LOST
The 4400
Vänner
Joey
Buffy the vampire slayer
Angel
Dark angel
Futurama
South park
The Simpsons
My name is Earl
Sex & the city
Gilmore Girls
Desperate housewifes
Ugly Betty
Sjunde himmlen
C.S.I L.V
Scrubs
Seinfield
2½ men
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

#48 fatta scrubs äger, de är så fett ballt asså! J.D äger!
och de är då jag som är #55s polare…

Lost
Medium
Mord i sinnet(tis 22:00 kanal 9)
Greys anatomy
Ugly Betty(när kommer den tillbaka?)
Rome
Cityakuten
Desperate housewives
Taken(avslutande miniserie med Dakota Fanning + aliens)
Advokaterna
Rescue me(synd att den går så sent)
Enomia
#27, Hur hinner du sitta här ;-)
ingen :-) kollar på film istället. Har på tvn väldigt sällan..kanske en timme i veckan.

#68…Pfft jag brädar ju faktiskt #27 ^^
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Jag tittar på lost, invasion, desperate housewives, prison break, the simpsons (ibland), top model, sex and the city, ugly betty, cityakuten, scrubs, weeds, OC och ibland CSI :)
jag har nog inte lyckats följa något program sen tre-kronor och rederiet-tiden.. då var det verkligen att nästan hela familjen samlade sig framför tv:n den tiden på kvällen för att kolla på det.. nu glömmer jag bara bort att kolla på serier som jag bestämt mig för att jag ska följa.. höök som jag tycker är jättebra har jag nästan varje avsnitt kommit på att jag skulle kolla på det lagom tills programmet är slut.. har lyckats kolla två avsnitt:P annars blir det väl simpsons, nanny, scrubs, city akuten, våra värsta år och "two and a half men" är en ny favorit.

Veronica Mars,Miami ink,Ugly Betty,alla CSI,Dexter,Heroes,Weeds,Shark och ett och annat humorprogram :P

just nu ingen……väntar på att heroes ska börja igen!
#66 i know, men måste säga att det var bättre i början, så är det dock alltid men jag börjar tröttna lite på "I reeeaaaally don't care about anything you say. ever"
guess who ;)
kan va för att jag strecktittar på varje säsong två veckor..hmmmm…

Jg följe, O.C, desperate housewives, ugly betty..hehe=D
Just nu: Doctor Who, House, Ugly Betty, Supernatural, Medium, Kyle XY, Stargate Atlantis, Lost.
Blind Justice har jag precis börjat se men ska följa den.
Angel och Stargate SG1 har jag sett förut men ser avsnitten ibland för det är kul. :) Scrubs, Boston Legal, Bones, Monk ser jag ibland.
Ska se 24 så småningom för Michael Shanks ska vara med…
Jag ser aldeles för många serier, men jag har så svårt att släppa någon, och så lätt att fastna för det mesta.
Här är de jag följer kontinuerligt varje vecka;
Desperate Housewives
Heroes
24
Gilmore Girls
Veronica Mars
Lost
Dexter
My Name is Earl
Grey's Anatomy
Kyle XY
Prison Break
Sen så finns det de som jag gärna ser men inte direkt följer utan de ser jag när jag har tid och ingen av de andra finns tillgängliga;
CSI
CSI New York
Scrubs
Medium
Sen så har jag börjat titta igenom gamla serier som tagit slut så just nu ser jag Buffy the Vampire Slayer och hade tänkt se Angel efter den men det går lite segt för sambon är inte lika uthållig som jag är 
Tittar på Desdperate Houswives (fast bara ibland, tycker det börjar bli lite tråkigt) Greys anatomy, och ibland något annat.
Brukade även kolla på Law and order SVU, men det visas ju inte längre
Men det kanske visas när serien Smith slutar…
Oj, svår fråga. Jag kollar på många olika serier men de serier som jag följer slaviskt är följande: (kollar nästan enbart på 5an, ibland också på tv4+ och 3an)
What About Brian
Sjunde Himlen
Vänner
Joey
Christine
Desperate Housewives
Ugly Betty
Mullvaden
Förhäxad
Miss Marple
Hercule Poirot
Desperate Housewives
OC
Lost
Alias
Buffy the vampire Slayer
Dark Angel
Greys Anatomi
Säkert glömt något :P
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
usch jag är tvserie beroende..följer alldeles för många
Gilmore girls, veronica mars, NCIS, Heroes, how I met your mother, the war at home, simpsons, prison break, lost, one tree hill, E.R, Supernatural, smallville, ugly betty, men in trees, the 4400, CSI, my name is earl, ghost whisperer.
Nej, jag har inget liv :)
jag följer Kyle XY O.C ugly betty CSI Ny , Miami Och vanliga CSI det är jätte bra och hoppas det kommer flera avsnitt av navy cis hehe
House!
Medium!
Vänner!
Och
Ghost Whisperer!
Ops och Scrubs xD
Grey's Anatomy
det är många men en är CSI miami som jag älskar
lost medium

#87 Ja, miami är bra….hur ska det gå för Delko? :)

#89 ja, jag blev alldeles förskräckt, det gick så hastigt, tänk så man lever sig in i det…:/ Inte kan han klara det…

glömde skriva Kyle XY…jösses va den e braa..=)

Lost o House. Ibland Grey's Anatomy när det går i repris.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
VÄNNER :D
Har alla säsongerna :P
följde Scrubs och L-word då jag hade trean. annars house, medium och supernatrual
Gray's anatomy
desperate housewives
fashion house(slut :'( )
Alla CSI
Dom flesta Criminal minds
ugly betty
vänner
Kyle XY
The war at home
O.C
Beyond the break
daybreak(sluut..eller??efterbliven^^)
Scrub kolalr jag på ar ibland
Gilmore Girls
Angel när jag hinner vakna
Simpsons inte varje dag men ibland
kommer inte på fler…men jag kolar typ på ALLA serier som går på 3:an 5:an och 6:an
Tittar på
* Csi Miami
* Ugly Betty
* Beyond the break
* Life as we know it
* Gilmor Girls
* one three hill
* The Simpsons
och m.m.
//miniblomm

så här mitt i sommaren är det väl inte så mycket att följa, med etts stort undantag: Life On Mars! Underbar serie med rolig musik. Jag bara dog när de spelade en låt av David Cassidy. En artist som jag glömt bort, eller förträngt:) Som barn tapetserade jag väggarna med honom…tills jag växte till mej och upptäckte en annan David…Bowie. Hur som helst en underbar serie med humor i min smak.
Jag hr börjat titta på heroes har tittat på morden i midsommer men det är nog uppehåll nu.
Allting är möjligt
Idol,Nanny,Top model,Heroes,Hannah montana ;)

Ser alltid på Simpsons när jag hinner, men annars nu när Top Model 8 är slut så är det bara Heroes. Det räcker finfint för TV är oftast bäst när det blir spontankollande..

Vänner, Ugly Betty, Desperate Housewives, Grey's anatomy, Las vegas, Kyle XY, Christine, Criminal Minds, CSI (Miami, NY, Classic), Day Break, Joey, OC, One tree hill, Psych..
Med andra ord: Alla från 5an. xD
Jag följer inga TV-serier överhuvudtaget. Jag är allergisk mot TV-serier!
klart Scrubs & Vänner
Ibland lite på House om jag hinner…
Stör mej bara på att Scrubs ska gå vid en sån dålig tid! jag måste gå och lägga mej kl 22!!!! *segt* och Scrubs börjar runt elva tiden och håller på till runt halv tolv!! så då måste vi spela in det och just nu segar våran dator (där vi spelar in det) och min pappa glömmer alltid att spela in det om jag inte påminner honnom varanan minut!
Finns det ingen sida där man kan se tv-serier som man missat??
Nån??
L-word och Er
Serie som jag önskar att jag följt, har bara sett då och då för några år sedan: "Nip/Tuck"
annars följer man Kvarteret Skatan när det går 

#106 Ja, när kommer den egentligen, Jag har i och för sej sett omgånen som gick i USA men ser gärna om den igen!
Gamle Jr från Dallas är med!

Scrubs, alldeles underbart. House, det går bara att älska Hugh Laurie, även om upplägget börjar bli lite väl mycket samma-samma varje gång. Heroes i viss mån. Och en del gamla Ally McBeal-avsnitt, hon är faktiskt rätt rolig…

Prison Break Heroes å Jericho
inga - för jag har ingen tv

Just nu:
Heroes, Dexter, Eureka, House, Criminal Minds, Stargate SG1, NCIS, Nyberg & Törnblom (hehe).
Stargate Atlantis ser jag på ibland, Battlestar Galactica skulle jag vilja följa men har missat för många avsnitt och vill se från början för det är så tajt och viktig plott. 
Glamour, Våra Bästa År, Law & Order, Bones, Jordan rättsläkare, Emmerdale.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
serienörd.
ugly betty.
desperate housewifes
veronica mars, som för visso är nerlagd.
gossip girl
jurney man
weeds
my name is earl
har börjat titta på pushing daisies
eeh, nu står det still, men det är ungefär ett avsnitt om dagen av någon serie. :)

Desperate housewifes och prison break

Följer för tillfället Andra Avenyn och House. Såg DH förut men nu ligger det på samma tid som House så då får det vara <.<
Jag kollar serier mest på DVD. De jag har är
Greys anatomy
Medium
CSI Las vegas och NY
Brottskod försvunnen
Criminal minds
Vänner
Roswell
Ska köpa Gilmore girls
På Datan har jag
Gossip girl och Kyle XY

- Vänner
- Greys anatomy
- Desperate housewives
- Miami inc & LA inc
Som det ser ut just nu ^^

Lost, Ugly Betty, Desperate Housewifes, Scrubs, ibland Greys Anatomy, South Park xD. Kollade på Prison Break förut men det har blivit för jobbigt. Jag blir bara arg när jag kollar för jag är lättpåverkad. :P

Prison break väntar på att den ska börja igen J_vla massa pauser!
Kyle xy säsongs avslutning :(
Weeds hoppas att de kmr en ny säsong
Heroes Sitter med spänning o väntar på att den ska dra igång!
Simpsons,Family guy,south park
John Doe fast den går inte längre finns bara 1 säsong:(
Csi Miami.New york
Gossip girl sett hela ^^) hoppas de kmr ny säsong.
Terminater the sarah connor chronicels har hela säsongs avslutning….
Miami ink La Inc.
Extrem homemakeover fast Undraom de räknas som en serier

Liten uppdatering
Vänner
Ugly Betty
Desperate Housewives
Grey's anatomy
Las vegas
Kyle XY
Christine
Criminal Minds
CSI (alla 3)
One tree hill
Ghost Wisperer
Private Practice
Gossip Girl
The starter wife
Brothers & Sisters
Andra avenyn
undra om jag missat någon? :P

Kollar endast på Grey's Anatomy & Private Practice. Har inte tid för att sitta och titta på TV :P
Brukar också alltid bli att jag ser Anna Pihl eftersom syrran gör det.
Men jag såg på OC när det gick och jag har sett första sesången av Prison Break. Va även väldigt insatt i Förhäxad förut men slutade se av någon anledning. Gillar Scrubs också men inget jag följer. Följde Glose to home och Law and Order förut också. Men brukar se lite sånahär kriminalserier då coh då :)Jusste! Följde Ghost Whisperer också förut, och såg första sesången av Ugly Betty.

Det enda jag följer är NCIS, men ibland lyckas man se Scrubs, Friends, 2 and a half men. Ser på tv sällan nu för tiden
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Hmm nu ska vi se..
>Greys Anatomy
>Top Model
>Scrubs
>Ugly Betty
>Desperate Husewifes
>Starter Wife
>Brothers and Sisters
>Private Practise
>Dr Phil (:P)
Sen är det ju lite si och så. Endel av dem kollar jag på om de råkar dyka upp, medans vissa av dem ser jag till att inte missa.
Följer slaviskt: LOST, Greys Anatomy, Heroes
Reality: Gordon Ramsey Kitchen Nightmares
Bones är även ruggigt bra. Men har följt det lite dåligt på sisstone.
Har totalt fastnat för Andra Avenyn nu. Någon annan som följer det?

Kolla snabbt här vad ni skrivit och kom till #121 innan jag såg något om Andra Avenyn. Trodde det var otroligt populärt..
och där har ni mitt svar. Har sett precis varje avsnitt men vet inte ännu om ja tycker det är bra :P

Andra Avenyn <3 och Medium :)

CSI(alla tre),Desperates Housewives,Lost, Criminal minds,Heroes,Ghost whisperer.
Brukar mest följa House,stargate,csi(orginala och miami) gillar inte NY,Greys anatomi.

- NCIS
- Studio 60…
- Entourage
- Las Vegas
- Will & Grace
Men de flesta följer jag genom att köpa dvd-boxarna.
Följande boxar har jag hemma:
- Vänner - Hela serien
- Entorage - Säsong 1-2
- NCIS - Säsong 1-3
- Las Vegas - Säsong 1-3 (fyran är på väg)
- Rome - Säsong 1-2
- Rötter om den räknas
- Greys Anatomy - 1-2
Nanny,Vänner,Top model 9,Gossip Girl och Andra Avenyn <333
Jag följer just nu; House, Cashmere Mafia, Dirty Sexy Money (heter den så? har ju bara gått ett avsnitt iof. men jag måste se hur det går för honom nu ;P), Desperate Housewives, Heroes, Vänner (fast jag ser mest på DVD - tiderna på tv är värdelösa) och Ugly Betty.
Sedan har jag sett lite på The starter wife (som jag nu blandar ihop med Cashmere Mafia *hrm*), följer Top model någorlunda, Jamie Oliver, de flesta "byggserierna" - Bygglov, Nytt läge, Roomservice mfl., Kustbevakarna och SSRS, Anna Pihl (till och från). Kommer inte på någon mer just nu… Men det räcker väl ;P
Hanna

shit!!
Vad många serier ni tittar på o följer. Hur hinner ni??? Jag var glad om jag fixade att följa Skärgårdsdoktorn när den gick. Kollar Bygglov o Äntligen hemma när jag råkar ha tv.n vid den tiden :)

Jusste jag glömde skrvia att jag kollar på mtvs nya succe serier ;)
A Shot At Love Säsong 1 withe TILA TEQUILA
hon är så söööt
A Shot At Love 2 har börjat på amerikanska mtv.com :)
Underhållande kan jag lova ;D
Greys Anatomy :)
jag sträckser mina serier :P
just nu e de
**The L word
**2 1/2 men
A Shot At Love
top model..
å så väntar ja på heroes :P
Jag följer serierna:
Ugly Betty, Desperate housewives, Prison break, Smallville, Moonlight, Lost, Dexter, Gossip girl, Andra Avenyn, Ghost whisperer, Terminator: The Sarah Connor Chronicles…. och så har vi ju såklart serierna man slökollar på ibland: Simpsons, Nanny, 2 1/2 men, Extreme home makeover (som jag av någon underlig anledning alltid gråter till) och Vänner.
Jag följer; Terminator: The Sarah Connor Chronicles, House, Lost å Prison Break. Kollar även på Simpsons så ofta jag kan när de väl visas på tv! :P
LOST. :P
- CSI
- Desperate housewives
- Simpsons
- Grey´s anatomy
- Sex and the city
- CSI miami
- Vänner
- Scrubs

Just nu tittar jag på tv3s Moonlight i väntan på att kanal 4 ska ge mig lite mer Heroes. Scrubs är inte fy skam det heller.
Nu får man sin dos av engelsk deckare i och med att Morden i Midsommer har börjat igen:) Förra året missade jag några avsnitt men annars så har man följt den noga:)Tycker den är kanon bra:)
Ja vore det inte lättare att fråga vilken serie man INTE följer. ha!
* Greys anatomy
*ugly betty
*top model
*project runway
*sommartorpet
*uppdrag granskning
*heroes!
*moonlight
*scrubs
*simpsons
*navy cis
*simon och tomas
*nytt läge
*bygglov
*satc
*smallville
*the L word
*Dirty Sexy Money
*cashmere mafia
*alla matprogram
*alla övernaturligt program
*Gordon Ramsey Kitchen Nightmares - min absoluta favorit! just nu…
*south park
*Family guy
fast jag ser de sällan på tv. Mest på nätet på webtv. så mycket smidigare

Just nu är jag helt totalt besatt av Lost. Har inte följt serien innan men så bestämde jag och sambon efter två veckors hårt jobb utan en enda ledig dag att slappa en hel helg med tv:n. Så vi köpte alla tre säsonger och nu längtar jag till fjärde säsongen som kommer ut i oktober hihi
Har inte sett 4 säsongen som gått på fyran nu. jag hoppas bara att jack och kate får ihop det…. inte kate och sawyer…
Serier jag följer som inte är nerlagda:
*South Park
*Naruto
*De halvt Dolda
*Ugly Betty.

serier som jag följer är
. medium
. ghost wisperer
. Det okända
. det paranormal Egypt
. ellen de genereschow

Prison break, Hells Kitchen, lost.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

Sånt som jag följer som en slav är:
Heroes
Supernatural
Smallville
Gossip Girl
Wolverine and The X-men (tecknat)
Sånt jag brukade följa som en slav men har "slutat".
- Buffy the vampire Slayer
- Angel
- Sex and The City
- Förhäxad

Serier som jag följer ofta:
CSI
Cold case
Jordan, rättsläkare
Smallville (stor favorit)
Dr phil
Law and order
Även dessa när de går/gick på tv:
Roswell (älskar denna, dock bara sett s.1 å på dvd :P Jag tar med den ändå)
Förhäxad
Beverly hills
Medium
Ghost Whisperer
Veronica Mars
Lost
Top Model
Idol
T.ex =)

Chuck, Scrubs, The simpsons, Smallville, supernatural, house … och några fler :P

- Lost.
- Heroes.
- Desperate Housewives.
- Gossip Girl.
- Flashpoint.
Och "Nanny" varje vardagsmorgon. Gillar det inte alls men finns ju inget bättre klockan 06.30 :(
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

House
Ugly Betty
Samantha
Sedan tittar jag gärna på
NCIS
Simpsons
Futurama
Family gy
Scrubs
mm
- One Three Hill - absolut min favoritserie. Älskar den på grund av att den tar fram så mycket känslor i varje avsnitt. Finns få avsnitt utan tårar för min del.
- Prison Break - Hur arg jag än blir varje säsong när dom inte avslutar serien så kan jag inte sluta titta. Nu läste jag att det bara ska bli en säsong till, till och med skådespelarna har tröttnat på utdragningen för att tjäna pengar.
- Greys Anatomy - Jag kom över säsong 1 och 2 boxarna och sträcksåg dom en dag när jag var sjuk. Sedan dess följer jag serien slaviskt. Jag är lite svag för sjukhusserier över lag även om denna är den enda jag följer helt.
- Gossip Girl - Jag tycker om att följa dessa snobbiga bitchar i deras lyxliv med tonvis av intriger. Jag vet egentligen inte vad det är jag fastnat för, men jag blir glad av att se den.
Den senaste tiden har jag börjat titta på House och kan inte annat än älska denna dryga men sakkunniga läkare. Jag har snart sett klart säsong 1 och ser fram emot alla kommande säsonger som jag har att se fram emot.

En hel del måste jag säga. Jag följer:
Prison break
Desperate Housewives
Gossip Girl
Greek
Ugly betty
Grey's anatomy
Dirty Sexy Money
typ dom, sen brukar jag kolla på lite då och då typ scrubs, simpsons, one three hill, 2½ män osv.

2 1/2 men
House
Smallville (säsongsuppehåll)
Scrubs och 2och en halv män haha älskar dom två

De tva tv serier som jag foljer for narvarande ar
- 24
- Lie to Me
Och pa fredag borjar den nya sasongen av..
- Terminator
---

Hells kitchen, House, Andra avenyn, och försöker även hinna med lite top model ;)

Hells kitchen, House, Andra avenyn, och försöker även hinna med lite top model ;)
Jag följer bara Law & Order Special Victims Unit, men jag ser gärna på Simpsons, Family Guy, America's Next Top Model och L-Word, om det råkar vara på när jag zappar runt.

House och That '70s Show
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Just nu:
Sopranos säsong 2
Entourage säsong 5.
Att se:
24 säsong 7. Väntar med att se den tills DVD'n kommer.
Hopplöst att följa när det är ett jättelång break i mitten.
Kommande säsong av Lost fast den har rejält sjunkit i kvalité.
//Pryzze
That 70s show, Merlin, Heroes och House
Hehe, inte så många som följer dom 2 försnämda hos mig såg jag 
//Elin
Sånt som jag inte vill missa, på både svensk TV och Internet-kanalen:
- Criminal Minds
- Eureka
- Supernatural
- NCIS
- Bones
- The Daily Show med Jon Stewart
- The Colbert Report
- The United States of Tara
- Being Human
- Samantha Who
Småtittar lite då och då på:
- Dollhouse
- The Mentalist
- Mia och Klara
- Allt med Gordon Ramsay…
- The Office
- Ugly Betty
- Dexter
- Burn Notice
- Scrubs
- House
Undrar när Lost kommer tillbaka till TV4??
#166 "Internet-kanalen"?
#167 Mmmm… Sånt som vi inte talar högt om. 

Buffy och Angel har jag kollat igenom alla säsonger och nu försöker jag hinna med sex & the city, lipstick jungle, how i met your mother, scrubs och two and a half men. plus att man sitter och slötittar på alla älskar raymond och according to Jim med familjen. och Monk försökte jag börja hänga med i när dom visade det på Hallmark men när jag började fastna för det så slutade dom visa det och jag har bara hittat att köpa första säsongen av det :(

oj glömde helt bort Andra Avenyn :O
har kollat lite serier på nätet och den jag gillar bäst hittills är True Blood… kan verkligen rekommendera den
Desperate houswifes, grey`s anatomy, våra bästa år, anna pihl, bones och CSI :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Inget serie freak.. men jag följer spanska ligan :P
//Thomas, Medarbetare på fotboll.ifokus
#173 haha… ja men det är ju en serie i sig det med :D
House, så klart! =)
#169 Mm, Buffy och Angel är stora favvisa också. Och Firefly, skapad av Joss Whedon.

Just nu följer jag inga serier alls. Har tröttnat på all reklam som är på TVn. Men Gilmore Girls boxarna samlar jag på mig.
~Jag tror på ödet~
Andra Avenyn, Smallville och Kyle XY följer jag :)
Dexter :) Fast det går ju inte just nu. Har följt stargate atlantis, men nu är det helt slut :(
House, supernatural, navy cis är serier jag också följt. Säkert nån fler också.

Chuck, Prison Break, Desperate Housewives, Bones, Grey's Anatomy, Lipstick Jungle, The mentalist, Criminal minds, Navy CIS och idag såg jag Wipeout, tro dock inte det är något jag kommer följa.
Kollar på TV ganska mycket märker jag, haha 

Dem tv-serier jag följer är Andra Avenyn och Simpsons

Jag ser på alla CSI, Victim unit, Criminal minds… The L word följde jag förut, jag gillar Ellen show.

Jag följer bara typ Ellen DeGeneres show, ;D på 5an typ 12.55 varje vardag ^^ IAf när jag är hemma vid den tiden :) Vilket jag oftast är :)
The Mentalist, Heroes och Dexter…

Jag tittar på dessa: elevent hour,lost,de okända är ju en serie med;),sen medium,ghost wisperer,lie to me..
har tittat lite på blade avsnitten,gamla arkiv x,dark angel oxå då,då.:P bra serier dem…

Kollar dessa:Alla CSI, Ghost Whisperer,Criminal Minds,Desperate Housewives.

Bones
Life
Criminal Minds
Terminator: Sarah Connor Chronicles
Numb3rs
Dollhouse
Castle
Supernatural
Just nu går det inga serier jag följer, men i vanliga fall är det Prison Break bara.
/Christine
- Lost
- House
- medium
Sen kommer jag inte på fler.
Här kommer det nog bli många =P Följer typ tusen serier.
Serier som jag aboslut aldrig skulle missa ett avsnitt från är:
Lost
Terminator The Sarah Connor Chronicles
Prison Break
Sen följer jag dessa också:
Bones
NCIS
Grey's Anatomy
Criminal Minds
Gossip Girl
90210
The Secret Life Of The American Teenager
Greek
Chuck
Desperate Housewives
Private Practise
CSI Miami
Men In Trees
Ghost Whisperer
How I Met Your Mother
Smallville
My Name Is Earl
Ugly Betty
OC
Reaper
Kyle XY
What About Brian
Wildfire
Som jag sa, tusen serier =P

Lilla jah tittar på Terminator The Sarah Connor Chronicles, House, Knight Rider o Cops OxO
Ser helst serier på DVD o en säsong i taget, för då styr man hur ofta man vill titta o om man vill se mer än 1 avsnitt. Har sett C.S.I Las Vegas o Miami på detta viset. Försöker även beta Desperate Housewives men det går trögt då den inte riktigt fångar mig fullt ut. Har ett antal serier som ligger o väntar på mig/oss. Den enda serie vi tittar direkt på just är Project Runway alla andra har vi tappat bort efterhand (t.ex Lost, Prison Break m.fl.)

Jag följer inte så många.
*Gossip Girl
*Desperata hemmafruar(venne hure stavas på eng)
*CSI serierna!
*The Hills
*One Tree Hill

Följer inte så många serier.
The Closer
Reaper
Supernatural
House
Afterlife
Tittar i bland på
Medium
Simpsons
The sarah connor chronicles
Har helt tröttnad på Lost.
Det okända
Våra värsta år
har börjat följa medium på nätterna 

Arkiv X. Gordon Ramsey's kitchen nightmares. Project Runway.
McLeods Daughters
House
Ugly Betty
Cityakuten
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

såvida jag inte jobbar eller nån annan i familjen lägger beslag på tv n så kollar jag mer än gärna på…:
* samtliga CSI
* NCIS
* Ugly Betty
* house
* medium
* Grey´s anatomy
* supernatural
* bones
* ghost Wisperer
* true blood
* heroes
o en massa annat som går i repris på nätterna (när jag jobbar)

- House
- Spårlöst
- Grey´s anatomy
- Star Trek-alla olika serierna
- Cityakuten
- Äntligen hemma
- Mannen som talar med hundar
- Bonde söker fru
- Familjen Macahan
- och en massa andra jag inte kommer på nu