O.T - Sommar 09
Det börjar ju bli lite varmare ute nu och solen har tittat fram emellanåt. Så nu är det ju hög tid att planera sommaren. Själv har jag fått många frågor om vad jag ska göra!
Har ni några speciella planer för sommaren 09?

Veckan efter studenten så ska jag jobba 2 veckor och sen ska jag till göteborg med min mamma i augusti för att kolla in Madonna, så vi tänkte stanna där i någon vecka och hitta på något.

spännande…
Jag hoppas på att jobba, annars blir det semestra runt och hälsa på släkt och vänner..
// Liinda
Nej inte så mycket. Blir kanske en liten resa ner till Kalmar för att hälsa på sambons pappa.
Annars ska jag förhoppningsvis jobba, men ser ju inte alltför positivt ut.
Njuta av sommaren :)
Inga jättestora planer än. Allt beror på hur det blir med jobb och just nu ser det tyvärr dött ut på det planet. Jag och pojkvännen har dock pratat om lite sverigeutflykter. Det blkir troligtvis göteborg runt Midsommar, jag har min bäta vän boendes där, han har sin syster i mölndal och sin pappa i vänersborg som har sommarstuga i lysekil, så en västkust-sväng lär det bli för oss :)
Kanske även en tur upp till sandviken där han har sin faster boendes, dom bor så fint vid vattnet och med egen brygga så man kan bada där :)
Men som sagt så är inget bestämt än.
/Christine

Inga planer. Vila hoppas jag.

Ska jobba nästan en månad efter studenten (förhoppningsvis!), kanske åka till stockholm för att gå på stan och grönan (om jag får med någon, haha), till Finland för att gå på min kusins bröllop. Ja, så ser väl sommaren ut. Och så ska jag ta det lugnt, bada, läsa böcker… Åh, nu längtar jag!