Lämnat bion?
Har ni någon gång lämnat bion utan att ha sett klart filmen, dvs gå mitt i eller precis i början? Jag har gjort det en gång. Jag och en kompis hade rabatt på "Petri tårar", men vi fattade ingenting. Vi var bara 11 år och tyckte att de var knäpp och äcklig, minns jag.
Nej, men det har funnits filmer som man i efterhand tyckte att det hade varit ett smartare val att lämna bion.
The Island måste vara en av dom filmerna.
Mvh // Johan
Haha, nej det har jag aldrig gjort! Vad pinsamt :P
/Christine

Nej, men däremot har jag gömt mig på golven om filmen var för äcklig och hoppats på att någon snäll människa ska komma och bära ut mig eller stänga av filmen så jag vågar komma fram.
Annars om den inte är äcklig och bara allmänt tråkig så har jag somnat.
// Liinda

Aldrig. Det är ju så dyrt att gå på bio. Så även om det var en kass film skulle jag sitta och sucka tiden ut. Haha skitdumt!
Bara en gång, men då var det gratis. Annars kommer jag nog se filmen, hur kass den än är. Av snålhet antar jag:P
Nepp det tror jag inte :)
Värd på Choklad iFokus

Nej, men har vart nära att somna i salongen!
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
Jag gick och köpte cigg mitt i Pearl harbour, sen gick jag inte tillbaka.

Nej, jag går inte på bio så ofta och när jag väl gör det så brukar jag försöka ta reda på om filmen är värd att ses innan jag går. 
Tja för otroligt många år sedan såg jag en krigsfilm Apocalypse Now tillsammans med ett par kompisar o min sambo (Det var killarna som ville se den.) Den handlade om Vietnamnkriget o det enda jag minns från den filmen är mörker, djungel, soldater o en massa napalm o skjutande. Den var så lång att det till o med var paus i den o i pausen smet både jag o min kompis o det är nog det vettigaste jag har gjort någon gång, för fy vad den var trååååååkig.
Nej har aldrig lämnat bion… fast ibland har man haft god lust att bara gå ;-)

har en gång gått ut, men det för att hitta någon som kunde slänga ut några snorungar som störde för oss alla…ganska roande att se dom bli utslängda :D
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
#9 Precis x)
Nej, jag har inte lämnat bion någon gång även om jag haft god lust till det :P
Hanna

Jo, jag och en kille lämnade bion en gång. Filmen var så dålig så jag kommer inte ens ihåg vad den hette…