torkel i knipa!
någon mer än jag som älskar filmen torkel i knipa? :)

Som boendes i Danmark, så JA!! Vi har den på DVD.
Speciellet kul är extramaterialet med auditions, og när Anders "anden" lägger röst till figurerna.
Har du den på danska eller är den översatt till svenska?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag har blivit tvingad att se den några gånger och visst är den lite smårolig men jag tycker att större delen av filmen är sjukt obehaglig^^ Riktigt hemsk till och från (A)
Hanna
#1 jag har med båda :)
jag älkar fläskdoris :D

aaah, torkel i knipa.. bra grejer!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Haha! älskar torkel i knipa! Jag har den på Dvd på svenska, men extramaterialet med audition och bortklippta scener med Rita är på danska =)
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

JA jag gillar den där med låten Fuck off and die ;P
Vad handlar den om? xD
//Elin

torkels kompis (kommer inte ihåg vad han heter) blir kär i en tjej så sjunger de typ). här är den
http://www.youtube.com/watch?v=bu4pr5ByMIU - Fuck off and die heter den

*han inte de
Asså filmen…
//Elin
Tycker den är rolig men ganska hemsk XD
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Hahah den är skit bra X'D

#10 Torkel går i 6A. Han är visserligen något av en vekling, men i grund och botten ändå en snäll person. Han har långifrån lätt i skolan, eftersom hans psykotiska farbror Stewart precis har gett klassens tuffingar, Sten och Saki, en omgång. Och vad gör man för att bli accepterad igen? Jo, man mobbar förståss klassens tjockis "Feta-Doris"! Men vem hade kunnat ana att hon skulle hoppa ut genom fönstret? Och att han själv skulle få ta emot dödshot…..och att djurvännen Gunnar inte har rent mjöl i påsen och att ingenting är vad det ser ut att vara? Inte för Torkel i alla fall…
detta handlar filmen om ^^
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
Låter krångligt xD
//Elin

det är inte speciellt krångligt.. snarare sjukt kul!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
Den är rolig på vissa ställen, men den är verkligen hemsk samtidigt. "tur att ingen fick den feta kossan i skallen" eller vad dom nu säger :P
Och att man vet aldrig när man behöver ett järnrör!
Jag hoppas åldersgränsen är rätt hög i alla fall.. :P

ja man kan ju hoppas att man inte möter henne i verkligheten 

Den är dansk, tänk på det. Här är det lite tuffare språk och debatter. Plus att han som gjort den Anders "anden" nånting är en känd komiker/satiriker, så man vet redan innan vad som väntar. Hans stand-up är inte att leka med den heller!
Den är alltså TECKNAD, go vänner! Och det är egentligen inte en barnfilm, lika lite som Simpsons är en barnserie.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Torkel i knipe e heelt sjuk! så hiiimmla rolig asså..
Pappan e ju bara bäst…Nej hela tiden typp !
#18 jag hittar inte.., vet du från vilken ålder den är tillåten?
Jo, rätt rolig lite brutalare "barn"-film. Gillar svart humor..
Hittade åldersgränsen. 11 år :P