Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1317 ggr
johan86an
0

Bedtime stories!

Såg den på bio för ett tag sedan och den var riktigt bra. Rob schnider är med och när han spelar mot adam sandler blir de en mega bra combo. jag blev riktigt nöjd pga just att han också var med! film värd att se kan jag lova er! Lämna gärna era åsikter angående filmen ifall ni sätt den hur o var ni sätt den etc.

Zenrin
0

jo jag laddade ner den för några dagar sen. Funkar att se på en TV också. Den var ganska skön och jag håller med, Schnider och Sandler / Happy Madison gör ju nästan alltid bra komedifilm. Jag gillar "51 Date" speciellt. Där har Schnider en lite större biroll som han gör jäkligt bra Skrattande

johan86an
0

ja de stämmer faktiskt han får oftast spela någon typ som inte riktigt hör hemma där jamaican spelade han till ex i jidra inte med zohan men han e bra fixxar rollerna perfekt:D

elyse
0

Jag gillar Rob Schneider, men har väldigt svårt för Adam Sandler. Tycker att alla hans karaktärer är mer eller mindre mentalt störda. I verkligheten skulle jag ha väldigt svårt för att skratta åt nån som verkar utvecklingsstörd, så det funkar inte ens lite på film.

johan86an
0

kan kanske hålla med lite där i vissa roller är han lite väl överdriven men i överlag tycker jag att han fungerar riktigt bra ingen riktigt fan till han men ändå

Zenrin
0

jo Sandler är störd. Men det är väl det som är humorn?! ;)

elyse
0

#5 Jo, så är det nog. Det finns nån för alla. Jag är mer för svart humor. Skratta åt andras olycka kan jag absolut, men inte när karaktären verkligen är för dum för att klara sig själv.

johan86an
0

men där kan jag hålla med lite faktiskt och svart humor är verkligen tipp topp de lyckas på något sätt alltid få till de! De finns en film där de är på ett plan kommer inte på namnet men den är riktigt bra!

Zenrin
0

#6 ja smaken är ju som baken, som man brukar säga.

Jag vet inte om man kan kalla det för svart humor men jag gillar att kolla på AFV faktiskt. Där får man utlopp för alla sina sadistiska känslor. Puckade människor som gör illa sig och barn som göra feta face plants å gråter. kan det bli roligare?! mohahaha… Flört

johan86an
0

hehe sant men ändå afv är väl ändå rät så ja vi kan kalla de given humor dvs den komemr av sig sj man vet de skall ske inte direkt min favorit men visa inslag från programmet har faktiskt varit riktigt bra!

JennyR
0

Såg den häromdagen och blev jättebesviken, den var inte på långa vägar som jag hade trott… :-/

johan86an
0

#10 vad blev du besviken på för något i den då? inte kan väl allt ha varit kass eller?

JennyR
0

#11 Gillar vanligtvis Adam Sandler-filmer, men denna tyckte jag var långtråkig och hade "Amerikansk-moralkaka-handling" och det gillar inte jag..

Zenrin
0

på tal om Rob Schneider, The Benchwarmers är ju helt underbar Skrattande

johan86an
0

hehe ja verkligen han är riktigt skön karaktär i den filmen måste jag säga….sätt den några gånger o ser den gärna igen:D

Abico
0

Jag har sett Bedtime stories nu, hade inga direkta förväntningar på den och det var nog bra ^^ Jag är verkligen inget Adam Sandler fan, tycker att han är riktigt jobbig och han spelar alltid samma korkade karaktär… Men för marsvinet Bugsy var filmen sevärd, så härligt :P Men det var också allt tycker jag.

Hanna 

johan86an
0

hehe ja bugsy ägde tyckte jag hehe riktigt härliga ögon:P men var den äkta? var den inte typ animerad elelr datorgjord/stryd på något sätt?

Abico
0

#16 - Den var nog högst animerad ;) Marsvin som dansar breakdance hör helt klart till ovanligheterna.

Hanna 

johan86an
0

menar de tyckte väl den var lite för bra hehe

Abico
0

#18 - Haha ;) Men för dom ögonen skulle han absolut få fina poäng på utställning, stora och fina *s* Lite galna kanske..

Hanna 

johan86an
0

hehe jo:P men kan inmte mycket om marsvin men han e vrål söt enligt mig!