Benjamin Buttons otroliga liv
Halloj kollade på filmen igår gud vad jag grät en rikgit SHIIT BRA FILMM <33333
Vad tkr ni ?
Jag har en biobiljett som jag måste utnyttja innan onsdag då den går ut så jag har tänkt gå och se Benjamin Button ^^
Hanna

Jag har sett den. Den var bra. Unik och bra story!

Jag har funderat på att se den ett tag, vad är det för genre? Drama?
//
Johan, Sajtvärd på tvspel.ifokus
#3 - Enligt sf bio är det komedi/drama
Hanna

#5 Jag skulle rekomendera den för den är verkligen sevärd, dock seg endel partier som inte är mycket mer än utfyllnad.
Sådär då har jag bokat stolar i biosalongen åt mig och ett par kompisar :) Så vi ska iväg och se den om ett par timmar, spännande.
Hanna

Har man redan sett Forest Gump sa finns det ingen anledning att se filmen. Det ar precis samma film.
---

Det ar precis samma film, dvs innehallet ar likadant. Karraktarerna ser annorlunda ut. Men allt som allt ar storyn i handling saval som i vissa dialoger en exakt kopia.
Men eftersom det ar samma producent sa ar det nog ingen som hojer rosten speciellt. Jag skrattade emot slutet da jag insag att det var samma film. Jag tappade liksom bort sjalva innehallet nar det vart uppenbart.
---
Jag tycker inte att dem är likadana!
#10 - Aha, var det därför jag kände igen den ^^
Avskydde "huvudrolls-tjejen" lika mycket i den här filmen som jag gjorde när jag såg Forest Gump och tyckte nog att jag kände igen just den karaktären väldigt mycket. Men är det samma producent också så är det ju nästan löjligt, haha.
Hanna