Yes Man
Yes Man med Jim Carrey är en riktigt hygglig komedi. Jim Carrey får för sig att svara Yes på alla frågor vilket försätter honom i en del kul situationer. Totalt förutsägbar film och Carrey spelar samma typ av karaktär som han nästan alltid gör men på det stora hela ganska kul. Så får filmen ett Yes eller No i betyg? Ett litet Yes får den av mig. Vad tycker ni?
Oskar

Yes såklart!

den får ett stort YES från mig. super bra film :D

Ska se den imorgon så vi får väl se vad jag tycker om den då :)
Som vanligt så var den jättebra. Älskar Jim Carrey <3
Jag såg den förra veckan, riktigt bra ! Skrattade många gånger, till och med så att jag grät. Men Bruce den allsmäktige är den bäste med Jim.
Jag är typ livrädd för Jim Carey.. Han är riktigt läskig.. Vill inte se något med honom.
#6, Han är ju grym. Min favoritskådis. Har faktist inte sett en enda film med honom som han misslyckats i.
Han är läskig..

#8 Läskig?! Han är ju helt sjukt rolig =) helt klart min humor!
jag tycker detta är en av dom sämsta filmerna han gjort. Ledsen
Jag älskar han över allt annat min favorit, men denna filmen var inte så jätte bra..

Såg den och den var faktiskt över förväntan :)
Jag ska nog se den ikväll, men så här innan känns handlingen lite som att försöka göra en ny tappning av Liar Liar? Hoppas att det inte är kopiavarning på denna.
Har inte sett den ännu, men vill verkligen se den! Jim Carrey är absolut en favorit.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆