värsta filmen
Vi kan ju börja med en sån tråd också.
För mig "Livat i Paris". Jag trodde aldrig att Audry Hepburn skulle ta an en roll i en så tråkig film.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

"Edmond" med Wiliam H. Macy. En "Om något kan gå fel så gör det också så, vid sämsta möjligt tillfälle.
En riktigt tråkig film.

himmlens Hjärtan är en riktig piss film rent ut sagt..
Möss och Människor, precis lika kass som boken om inte sämre >.<'
Näst värst tycker jag är Australia. Jag satt hela filmen igenom och hade dåligt samvete för att jag tvingat med mina kompisar på den ^^' Det visade sig dock att dom älskade den..
Hanna
Vad hette den, I love(heart) Huckabees eller nåt. Himla skitfilm..

Borat! usch!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Såg wolf creek igår, började bra och var bra in till mitten, sen blev den sämre och sämre och slutade sämst. Inte direkt en skräckfilm jag skulle rekommendera

Jag såg en urusel B-film för några veckor sen som jag verkligen inte rekomenderar. Den hette "The Strangers"..

Just nu leder filmen "Fly me to the moon" animerad skräp. Dåligt animerat, kass story, töniga karaktärer. Sexistisk och tråkig:(

nån mer än jag som tycker det är roligare att spy galla över dåliga filmer än att strö rosor över bra? 
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
#9 - Ja det är roligare ;) På något vis är det också lättare att komma på allt dåligt med en film än allt bra med den *s*
Hanna

Jag måste nog tyvärr säga James Bond quantom of solace, riktigt besviken faktist
//Thomas, Medarbetare på fotboll.ifokus
Den filmen jag tyckte var tråkig och inte vill se igen är
Hanibal rasing den tyckte jag var tråkig
Oh, jag kom på en till "värsta filmen jag sett" film :P
Gilbert Grape - riktigt otrevlig film, två gånger har jag tvingats se den och båda gångerna har jag mått så sjukt dåligt igenom hela filmen och efter den. Usch.
Hanna
En kompis till min pojkvän tvingade mig att se en film vid namn Toxic advenger eller nåt liknande.. HERRE GUD!! Huuu.. se den inte!
Pearl Harbor, många säger den är romantisk och storslagen. Jag säger att den är tråkig, för lång och förutsägbar.
#15 Jag håller med dig totalt! :)
#15 Den får min röst också! Har aldrig orkat med att se den. Jag och en vän försökte tre gånger, men kom aldrig igenom den. Och jag brukar kunna sitta igenom vad som helst då jag har svårt att inte se klart något jag börjat kolla på!
_No way! Yes way!
#16, #17 Jag såg den på bio men gick ut efter typ halva filmen… hemsk hemsk film…

Pulp Fiction har en klar första plats för sämsta film för mig.
#19 Varför det?!?

Jag kan bara inte hålla mig vaken när jag ser denna film. På något sätt tråkar den ut mig totalt.

Eragon! Jag blev jättebesviken på den, fattar inte att en så bra bok kan bli en så dålig film