Prison break!
Dålig eller bra serie`? personligen tycker jag rätt bra om den trots att de spårat uyt lite nu mot snart sin 5 säsång men tittar än då avsnitt finns att tillgå någon som har andra åsikter om serien?
Jättebra serie! Håller med om dock att den har språat ur nu, och det är fjärde säsongen som sänds i tv ;) Sen vet jag inte om det kommer något mer men har hört att den ska läggas ner iaf.
/Christine
Vart har du hört de någonstans? du menar de skulle vara sista avsnitten nu ? de är inte så roligt enligt mig men de är klart de hade tröttat ut serien rejält att köra på med ungefär samma stuck hela tiden ju

Älskar Prison break. Synd bara att det ska läggas ner. var jag läste det kommer jag tyvär inte ihåg.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
du är den andre som berättar de för mig akn inte förstå att de skall bli så måste kolla upp de där#3

Läste det här. http://www.pbsweden.com/
jag läste nyss om de på wikepedia känns skit jobbigt ju fan om de avslutar de dåligt då kan de fan dra åt helvete:P

Ja visst är det tråkigt, men samtidigt kan en sådan serie inte hålla i evighet.
Älskar 1:a säsongen och har vägrat se dom andra.. Inget för förstöra första säsongen.. =)
#8 de andra ahr ej blivit förstörda visst lite dryga men värda att följa ändå jag tror de kommer bli en fin twist nui när de swkall lägga ned serien får hoppas de för deras skull iaf:D

Helt klart min favoritserie. mne om man tänker efter, de har varit spänning hela tiden i serien, dom kan inte hitta på hr mkt som helst, nångång måste ju fantasin ta slut oxå. det klart att de alltid blir mindre till slutet för finns inte så mkt mer att hitta på. men jag klagar inte på serien. helt klart min favorit :D
#10 härligt att de finns fanatiker där ute. nu får man börja följa chuck istälelt ju fast de måste jag faktiskt erkänna jag gör under tiden med:P men den är rätt ok den med dock ej samanhållande på nått sätt ändå:P

#11 haha , aa, tråkigt att dom ska lägga ner. men som sagt det komemr ju så mycket nya serier nu oxå som är riktigt bra :) chuck har jag inte sätt ännu, men får kolla på de och se vad de är för nåt