Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1095 ggr
johan86
0

Yesman!

Riktigt bra o rätt rolig film faktiskt tänkte om de var någon som hade andra åsikter om filmen någon kanske rentav säger nej eller?

Johan-
0

Jag älskar Jim Carreys filmer, men jag har hört att denna ska leva lite på just hans namn, att den inte är så bra som man skulle vilja, stämmer detta?

Min favort med Carrey är Liar, liar utan tvekan!

//

Johan, Sajtvärd på tvspel.ifokus

johan86
0

De skulle kunna stämma faktiskt han är ju inte lika rap i trutten som på visa andra filmer jag sätt till ex mina jag o irene de finns en till där han e riktigt bra med i gemförelse med denna men jag kommer inte på vad namnet på den är men han skall ta över guds jobb iaf han spelar mot jennifer anniston i den.

Mvh Johan

Johan-
0

Menar du Bruce - Den allsmäktige?

//

johan86
0

precis han e ju rätt grym när han spelar mot steve carell i konferens rummet:P han äger ju som fan just i den senen eller när de är ute på den där båten.

Johan-
0

sant:) Två stora komiker i samma scen:)

//

johan86
0

HElt klart men de är som du säger carry är riktigt bra! jag gillar steve i get msart o get smarts filmerna rätt bra lite små rolig därmen mera action drag genom de filmerna !

Johan-
0

Sant, men jag saknar den unga Carrye från Ace Ventura filmerna, har var väldigt speciell då:)

//

johan86
0

jo dem är riktigt bra faktiskt! Hans miner är verkligen unika han får igång en direkt!