Film iFokus

Film

Etiketter: filmtipsfilmsnack
Läst 855 ggr
bubbelbubbel
0

en film...?

min samob har funderingar om en film han inte minns namnet på..

det ska tydligen handla om några personer som spelar poker, en av personerna är tydligen skådespelare, och insisterar på att leva in sig i en roll han ska spela dagen efter..

i något skede i filmen beställer dom pizza, och tjejen som kommer med den kan möjligen heta vicky.

sen kommer det nån mer tjej som har en bil, bilen heter pacer (stavning?) och hon frågar om nån av killarna har nått emot en sån bil.

äh, jag fattar inget, detta är allt han minns, men filmen ska tydligen vara gjord under 90 talets början ?

då nu johan, sambon, letat efter filmen i två år nu, blir sista försöket med er :)  kanske vet någon av er något :)

Stefan
0

Jag har inte sett denna själv och den stämmer väl inte helt in, men det kan inte vara Rounders med Matt Damon och Edward Norton? Låter väl i och för sig som det är inte lite mindre känd film, lyckas inte hitta något som passar in när jag söker hos imdb tyvärr.

[slo]
0

Hmm, har för mig att det ska finnas en pokerfilm med Johnny Depp… Men är inte helt säker, kan kolla det till helgen!

johan
0

#1: Jag tror inte det är Rounders. Stämmer inte riktigt.

Mvh // Johan

[slo]
0

Jag hade nog fel, blandade ihop honom med någon annan…