Resident evil 4
Riktigt dåligt att de gått över till animering men detta beror väl på att milla helt enkelt ej ville mera de har gått och tagit skådisarna ur spelen istället! Visst bra animering men jag tappade suget de var bra tryck i den men när animering kom förlorade jag känslan innan jag get en chans. Skall helt kalrt se den men förväntar inte mig något spec av den! någon som argumenterar imot eller kanske rentav håller med mig?

Jag antar att det är Resident Evil Degeneration du pratar om?
Vad jag förstått så ska den filmen fylla i luckorna till det kommande RE 5 spelet.
Så den har väl inte så mycket med de andra filmerna att göra?
Tycker capcom kunde lagt lite mer tid på animeringen i filmen…men kanske inte ska säga så mycket innan jag sett den.
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
#1 Antar de men ändå synd att milla hoppa av tyckte jag! För filmerna tidigare var riktigt bra!

Ja det skulle vara trevligt med fler RE filmer med Milla…men vem vet kanske kan komma i framtiden?
Om inte får man njuta av spelen istället 
#3 har inte testat mer än ett av dem inte spelat så mycket på de! de kanske borde testas mera:P men jag tycker filmerna skall helt klart komma tillbaks!

#4 Ja absolut! de är riktigt bra spel, remaken av första spelet och del 4 är sjukt bra. de kommande spelet ser väldigt lovande ut med :)
Ja de bör kunna göra fler filmer tycker man, men skulle inte förvåna mig om det blir animerade filmer då.
#5 du har antagligen rätt de med anirmerat borde de gjort från början då enligt mig men man får hoppas på de bästa ju eller hur!

#6 Ja det kanske hade vart en bra idé att låta filmerna vara animerade från början
Men de valde nog att låta göra filmerna på "riktigt" (eller vad man ska kalla det) för att locka en större publik =)
För nu har de sina inbitna fans som säkert inte sviker även om de kör animerat i framtiden, jag är en av dem iaf 
#7 de liger något i de du säger faktiskt jag skall sj se den en dag har jag bestämt! De handlar ju fortfarande om samma sak så de är ju inte västa botten tack o lov!

#8 Ja gör det =) jag hade inte höga förhoppningar på den filmen, men det var helt ok.
får se vad du tycker när du sett den? =)
#9 absoulut kommer såklart skriva här direkt efter jag sätt den så vi får hoppas på de bästa!
såg filmen för ett par timamr sedan helt ok men för drygt att de ska göra en till!

Jepps helt ok som sagt =)
Men capcom är rätt kända för att vattna ur sina pengagrisar ordentligt, så får se om de gör fler filmer
Bör stå på deras sida om inte annat? bara o googla =P
"12 Helt sant tror de skall bli en till minst ser ut så iaf på slutet av filmen!