EN EFTERLÄNGTAD FILM ! HELP ME
hm, jag såg en film för många år sen, minns inte vad den heter, eller hela handlingen på den, har verkligen försökt att hitta den, dock misslyckats men iaf..
det handlar om en kvinna och man som är ett par och kvinnans syster, som åker iväg till något ställe där de ska hitta på något (vet dock inte vad) dom kommer till något vackert ställe,kan inte minnas riktigt hur de såg ut exakt, men det är på toppen av något berg eller vad det nu är som jag har så svårt att minnas runt berget eller stenplätten finns det som en kort liten stenmur för att inte ramla ner från det höga berget rakt ner i vattnet, på något sätt lyckas kvinnans syster nästan att ramla ner i vattnet, men hänger kvar i stenmuren och ropar på sin syster om hjälp, hennes syster försöker hålla fast henne och dra upp henne, men tappar greppet om henne, systern dog och det är början på filmen, resten handlar mest om att denna kvinna som misslyckats med att försöka rädda sin syster från döden blir hemsökt av systern som psykar henne. jag minns tyvärr inte mycket mer av filmen, men vill verkligen se den igen, och veta vad den heter, så är det någon som vet så snälla skriv ! tack
Jag känner inte igen det, så det är nog ingen film jag sett.. men jag googlade
Kan det vara "Don't look down" (Titta inte ner)