någon som vet ?
jag har ett problem, jag vill veta namnet (om någon kan hjälpa mig) på en svensk serie som gick på svt1, möjligen svt2, någon gång under 90 talet..
den handlar om en skolklass som åker till gotland på skolresa, och det händer en massa konstiga saker, bland annat tror jag att det finns ett stort runt träbadkar i källaren i huset där dom bor som det händer konstiga saker i.
och jag har fått för mig att oliver loftén är med, men det är verkligen inte säkert. haa
jag var själv inte så gammal när detta gick, och detta är i stort sett det enda jag minns, haha, så jag ger er inte så mycket att gå på.
har tillochmed försökt mejla svt utan framgång..

kan det vara den Korsikanske Biskopen
har varit inne på den linjen innan, men trodde då att det var fel, men nu kändes det mer rätt på nått sätt..måste försöka få tag på den så jag kan kolla :)
tack iaf :)

Verkar inte finnas på DC++ i vart fall
nee, det verkar ju inte som det, skitans med. där ska ju allt finnas! men det gör ju inte alltid det…blä.
Peter säger utan att tveka…Klassresan…
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Vad är klassresan?
Filmen som bubbelbubbel letar efter.?
Susanne 
klassresan..hm, är det en film eller en serie ?
Slå upp den på Google eller nåt.
Susanne 
aah, det är ju sant, kan man ju göra :)
Vet att Gunilla Röör, Stefan saak, Gustav Skarsgård och Rakel Wärmlender är med i den serien bl.a men jag kommer inte ihåg namnet på den.
kolla inne på imdb annars, där brukar nästan allt finnas.
Låter definitivt som skuggornas hus
men shit ! det kan ju inte vara något annat än den ! :)
tack så mycket! :) nu gäller det bara att hitta den…;P
#15 Är nog lite svårt, men inte helt omöjligt (min syster hittade den rätt billigt på vhs för inte alls så länge sen, kommer bara inte ihåg var, men jag kan försöka ta reda på det =)
jaa, det vore snällt, det enda jag hittade var att man kunde bevaka den på discshop…

Finns på Redbergslids bibbla om inte annat.
Det verkar som om den inte finns längre….. kanske kan finnas på tradera (men den som jag såg var uppe i 350:- O.o;; typ 300:- mer än vad min syster betalade…..)
oj oj, många pengar, kan ju försöka fjäska för svt att sända igen, men det är nog rätt dött…
men nu vet jag ju iaf vad den heter :)