HSM! Gala premiären!
HSM! Gala premiären!
Heej är det nån som känner till High school musical =0)
I alla fall snart är det ju gala premiären av HSM3, och jag rekomenderar att ni kollar på den på Disney+ channel elr på Bio:D
24oktober är premiären!
P.S kommentera vad du tkr om HSM?
P.S Bild!

puttttt?

Ska nog gå på premiären eller i närheten av den ;)
Älskar Sharpay&Ryan xD
Tycker dom filmerna är jättedåliga :)

Tyckte att filmerna (iaf 2:an, den första jag såg) var väldigt B i början, men det är bra underhållning xP
Premiären [ 22 Oktober ! ] ska jag och min kompis gå på … Tycker inte dom är så jätte bra, men bara för att se den ;)
biografen som är närmast mig visar endast versionen med svenskt tal O.o vill ju inte se den dubbad :s
#6 Haha fy vad hemskt!!
#7 haha jaa håller med!
säkert för att småbarnen ska kunna se den oxå xD men vi STORA barn då?! XD haha

Såg den idag :) Sverän, tyckte att den var bättre än de tidigare filmerna. Dock tycker jag att den är lite FÖR "fokuserad" på Gabriella och Troy, ville se mer av Sharpay&Ryan&Kelsi och dem… Men jag gillar den definitivt :)
Såg den i förra veckan tror jag, dagen efter premiären iallafall. Den var helt ok men inte den bästa av de 3 filmerna.

Hehe, jag ska nog se denna film, har stt ettan och tvåan, och även fast jag tycker de är lite töntiga och det är vädigt trista historier, så tar sången och dansen upp filmen till en må-bra-nivå. Och jag är väldigt svag för glada musikaler. :)
Jag såg den i måndags tror jag det var.. Tyckte den var skitbra.. =) Längtar tills den kommer ut på dvd =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ettan och tvåan var inte så bra. Men det här är helt underbar! Älskar den verkligen, en av mina favoritfilmer :)
Zac Efron (Troy) och Matt Prokop (den nya karaktären Jimmie "The Rocket" Zara) är heeelt underbara. Och Jimmie är så rolig, speciellt på scenen.. :D