Film iFokus

Film

Etikettkommande-biofilmer
Läst 664 ggr
[tiiia]
0

Monster house

jag tycker iaf att den här filmen kommer att bli väldigt kul att se, den är inte särskillt snyggt gjort (enligt mig iaf ;) men den verkar kul ändå. den är ju som sagt lite udda. vad tror ni? värd att se?

monster house

Susanne
0

Hoppas innerligt att jag kan övertala barnen att se den nu ikväll.
Återkommer när vi sett den…

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Susanne
0

Nu har vi sett den…

Maja 9 år gick efter en 30 min och lekte med en kompis istället, hon tyckte den var tråkig.

Ida 11 år fann filmen ganska underhållande/spännande men inte skrämmande på något vis.

Peter och jag tycker att filmen hade en handling (vilket är relativt ovanlig idag) och visst kan en 11 års gräns vara bra  men den var inte läskig alls.

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

[tiiia]
0

jo det där med åldersgränser tycker jag kan vara ganska så konstigt ibland. fast eftersom att åldersgränserna på bio brukar funka som så att det är 11år utan målsman och 7år med målsman så kan det ju vara bra. Då vi alla reagerar olika på olika saker, antar att det är mest för att det inte skall ringa föräldrar och klaga till bion för att deras barn t.ex inte kunnat sova i sin egen säng eftersom att filmen varit för läskig. Däremot kan jag säga att filmer som t.ex Harry Potter def hade skrämt skiten ur mig om jag varit 7 år. Förvånad Fast jag antar att dagens barn är lite mer vana vid att se läskiga odjur och "dementorer" än vad jag var i den åldern.. *hm*Oskyldig