Scare Tactics
Ärligt talat, den här TV-showen är bland de taskigaste hittills. Om de fortsätter på det här sätter kommer för eller senare någon att få hjärtstillestånd. Det är nog bara en tidsfråga tills vi får se serien, eller en svensk version, här hemma i svedala.
Tänk er Lennart Svans Blåsningen fast det går ut på att skrämma skiten fullständigt ur någon. Ta till exempel en titt på den här episoden:
>> Länk till inslag (bredband)
>> Länk till inslag (modem)
Mvh // Staffan
Jäkligt kul idé faktiskt! Svårt att tänka sig att det är så himla kul att se folk bli rädda. ;)
Jag har för mig att jag redan läst att den är på gång hit till Sverige. Håller med om att den nog går lite för långt. Om den nu inte är fejkad. :)

// staffan

För en tid sedan kom TV-serien till Sverige och ikväll kan den som vill se Scare Tactics på TV6… :)
// staffan

Den är på gång till Sverige. Tror de redan börjat spela in. Läste för ett par veckor sedan en artikel om detta i Metro där man tog upp just detta med att skrämmas på rikstigt. De hade tydligen gjort några avsnitt med ett par svenska kändisar som blivit rejält uppskakade.
Jag tycker att det är på gränsen. Som staffan säger det är bara en tidsfråga innan något språrar ur. Antingen att offret får en hjärtattack eller att offret på allvar ger sig på de som skrämmer för att skydda sig.

Jag har sett ett par avsnitt och vissa är verkligen riktigt grova. Tycker detta är en riktigt dålig serie och håller med om att snart kommer någon att dö eller bli allvarligt skadad.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars