Exorcism of Emily Rose..
..nån som har sett den? Exakt HUR läskig är den? :) Tänkte kolla ikväll när jag är ensam hemma, men det kanske är en Riktigt Dålig Idé. :)
Jag har sett den, på bio med mina kompisar. INGEN vidare bra idé att titta på den ensam, jag kan säga att filmen är ganska så läskig. särskilt med alla effekter. :/
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Håller med #1. Jag blev riktigt skrämd några gånger och man blir lite äcklig i kroppen efter att filmen är färdig.. Jag hade inte sett den ensam, men nu är jag mörkrädd och har begåvats med allt för livlig fantasi *ler*
Jag tittade på den, men inte så himla noga, satt och läste lite tidningar samtidigt. Gick bra att sova sen. :)
jag tycker att filmen är läskig, men jag har sett den 3ggr, en gång såg jag den på en filmkväll där en av mina kompisar satt och gömde sig bakom en kudde halva filmen och sedan sa "äh vadå den var väl inte alls läskig" så nja. fast det beror väl lite på vad som skrämmer än också ;)

Jag tyckte den var ganska läskig emellanåt. Särskilt i början… Har sett den 2 ggr, eftersom jag gömde mig lite väl mkt under den första gången. 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Läskig var den inte, men bra. Tycker den är skön på så sätt att man själv får bestämma huruvida man tror att hon var besatt eller inte, eftersom det gick att argumentera åt båda hållen. :)