Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 472 ggr
Cartman
0

The Office US

Såg ni första avsnittet av den amerikanska versionen av The Office förra veckan? Favoriten Steve Carell är ju Gervais i denna och jag tyckte avsnittet gav mersmak. I princip samma story som originalet men övriga avsnitt nyskrivna.

Nästa avsnitt kommer idag kl 22.25 på 5:an.

Kanske kan vi diskutera The Office US i denna tråd? Sällan man får möjlighet att jämföra så pass bra material. C

Stefan
0

Jag måste erkänna att jag aldrig har sett ett enda avsnitt av The Office, varken originalet eller den amerikanska versionen. Har dock läst lite om det och förstått att det är riktigt populärt så man får väl ta sig i kragen och kolla in det..när man hinner :)

Cartman
0

Ok, blir nog en kort tråd detta. När US-säsongen sänts kommer en utvärdering i # 3.C

Pia
0

Engelska The Office var ju absolut kanon!! Så där otroligt pinsamt rolig så man vrider sig av skam:))

Såg bara första delen av den amerikanska verisonen, och kände att det fick räcka. Inte för att den var direkt dålig, men jag tycker att den ursprungsvarianten var sig själv nog liksom.

analog
0

#3: Fast efter avsnitt 1 så börjar de skilja sig mer åt, och det finns faktiskt ett antal riktigt bra original-idéer i US-versionen också (som fö skrivs till stor del av skaparen av King Of The Hill om jag inte minns fel). Exempelvis är avsnitt 2 (Diversity Day) riktigt bra, och pinsamt. :-)

poike
0

The Office US är väldigt bra, men orginalet är ett mästerverk.