Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1624 ggr
Oskar
0

Beck

Har inte sett någon av de senaste Beck-filmerna. Finns väl typ 25 stycken nu? Vilka av dem ska man se om man bara ska se några? Finns det några som sticker ut från mängden?

Oskar

WiktZac
0

Tycker det nog är en ganska jämntjock/jämntunn smet… ;o)

//Zac

ChristineL
0

Jag föredrar de gamla med Rolf Lassgård

tantan
0

jag föredrar inga av dom, samma halvdassiga skådespelarinsatser, samma gamla skåpmat till story (oj, nån/några blev mördad(e), vi snöar in lite på fel spår innan vi tillslut får en snilleblixt, springer till stället där mördaren är och har nån som gisslan, nästan dör, burar in mördaren och dricker en jävla massa kaffe) och samma tråkiga dialoger

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Oskar
0

Beck är väl lite som McDonalds…man vet vad man får…aldrig några överraskningar så väl positiva som negativa… Men var länge sedan jag såg någon Beck så tänkte det var dags nu. Får väl ta någon i högen helt enkelt.

WiktZac
0

Ska jag välja en så är väl 'Skarpt läge' kanske lite mer utstickande än övriga? Men mycket lätt medioker i alla fall…

//Zac

Oskar
0

Ok! Då blir det den jag ser!

[Henke29]
0

Ja tycker Hämndens pris är bra
Fast de är från dom gamla filmerna.

denstore
0

Som tidigare sagts, de tidiga, med Gösta Ekman och Rolf Lassgård är ju överlägset bättre.

Oskar
0

#5 Såg den…och den var helt ok. Jag tillhör dem som tycker att Beck är ganska bra underhållning. Typ film man kan sätta på utan att behöva låta de små grå cellerna jobba… Lite som bakgrundstv…man kan sitta och läsa samtidigt eller nått… :)

Oskar

Josefinee
0

urk ska inte se någon av dem, tål inte Persbrandt!

J-Parnebo
0

#10 hih, jag tål typ inte heller persbrandt ^^,

denstore
0

#10 De tidiga, med Gösta Ekman som Beck, har Rolf Lassgård istället i rollen som Gunvald Larsson. Mycket bättre, då jag precis som du avskyr Persbrandt.Glad

IdaS-A
0

Har nog inte sett någon av de nyare. Har aldrig varit förtjust i beck.