The Spiderwick Chronicles
Är det någon som har sett den och kan göra en recension utan att avslöja för mycket? Är den bra?

Har läst en Spiderwick bok.. Tkr att det är lite konstigt att dom gör en film av dom… :S
har sett filmen några dagar sen på datan.Den var exakt så som jag tänkt mej när jag läste boken….till o med killen liknar han fr boken….
Men frågan var om du tyckte den var bra?

Såg den nyss…har inte läst boken… Filmen var ok med en hel del gulliga små varelser. Men tror nog att den mest passar de som är lite yngre. Inte alls i samma klass som tex Narnia.
Oskar
Jag gillade filmen. Men visst är det en annan klass än Narnia.

Den hade säkert varit magisk om man varit 10-11år, ger dock inte alls lika mycket till oss vuxna som andra liknande filmer.
//Zac

Efter att jag hade sett den skrev jag bla såhär inne på Fantasy iFokus;
_Yes, jag såg den igår då & den va faktiskt helt okej. Ingen storfilm som Stardust & Golden compass, men helt klart sevärd! Ska nog införskaffas till DVDsamlingen senare..
Nåt som va riktigt ovanligt, och därför överraskande bra var att mamman faktiskt involverades i äventyret! Normalt sett så kan ju bara barn/ungdomar se sagoväsen i berättelser, men till slut fick faktiskt även mamman va med i leken._
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken