Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 985 ggr
Karmatarerskanise
0

The Spiderwick Chronicles

Är det någon som har sett den och kan göra en recension utan att avslöja för mycket? Är den bra?

Buuc
0

Har läst en Spiderwick bok.. Tkr att det är lite konstigt att dom gör en film av dom… :S

Mysterious
0

har sett filmen några dagar sen på datan.Den var exakt så som jag tänkt mej när jag läste boken….till o med killen liknar han fr boken….

Karmatarerskanise
0

Men frågan var om du tyckte den var bra?

Oskar
0

Såg den nyss…har inte läst boken… Filmen var ok med en hel del gulliga små varelser. Men tror nog att den mest passar de som är lite yngre. Inte alls i samma klass som tex Narnia.

Oskar

Karmatarerskanise
0

Jag gillade filmen. Men visst är det en annan klass än Narnia.

WiktZac
0

Den hade säkert varit magisk om man varit 10-11år, ger dock inte alls lika mycket till oss vuxna som andra liknande filmer.

//Zac

EmmaG
0

Efter att jag hade sett den skrev jag bla såhär inne på Fantasy iFokus;

_Yes, jag såg den igår då & den va faktiskt helt okej. Ingen storfilm som Stardust & Golden compass, men helt klart sevärd! Ska nog införskaffas till DVDsamlingen senare..

Nåt som va riktigt ovanligt, och därför överraskande bra var att mamman faktiskt involverades i äventyret! Normalt sett så kan ju bara barn/ungdomar se sagoväsen i berättelser, men till slut fick faktiskt även mamman va med i leken._

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken