i huvudet på gynning
jag börjar undra om det verkligen finns ngt där.
sitter och tittar på hennes program just nu och jag tycker hon verkar otroligt blåst. får man säga så?
hon har otroligt dålig engelska och när hon pratar och uppför sig vill jag nästan sjunka under jorden…

Jag tycker hon är kul att se på x)
Missade senaste programmet men har sett två tidigare :P
Haha..jag tyckte det var dödsköna program:)
Jag gillar verkligen inte henne. Hon är så himla gapig och överdriven.. =P
Hon e så störande.En typisk Bimbo tkr jag… kollade på programmet lite för d fanns inget annat… hon verkar ha en skruv lös elr nått :S
Jag gillade henne ända till jag såg hennes misslyckade program. Där visar hon ju vem hon är. Nu har jag ändrat åsikt om henne och skäms över henne. Skämmer ju ut hela Sverige.
har aldrig tyckt om henne. en riktig bimbo, gapig å ja ni fattar.. Kollar ändå på hennes program för hon är ju så blåst så att det blir kul på nått sätt. Tex i första programmet; hon sa att hon fick ett stort hål i huvvet (orkar inte förklara allt) å de var riktigt roligt! det fattar man att hon haft så som hon är ^^,

Tycker att hon uppför sig riktigt dåligt och hennes engelska är verkligen inte bra…

…..Pinsam är ett milt uttryck…..
Tycker hon använder sig av programet enbart för att få precis de hon vill! Nu har hon ju fått parfym, kändisskap i utlandet.. vad var de mer? kommer inte ens ihåg hennes hemska program^^
I början var de ju åtminsone om lite intressanta saker som olika tjejer med olika problem osv.
Men neeh, hon skämmer ut sig själv något otroligt och de är synd att de ens får sändas.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Gillade henne när hon var prgramvärd i idol. Sen sjönk hon i mina ögon.
Fast jag hade nog vetal ta en sväng på stan med henne ;P

Jag gillar henne.
Hon kan inte vara så blåst, hon gör ju trots allt en hel del pengar på att vara som hon är. Tror ni det skulle gå lika bra om hon var helskärpt hela tiden?
*** Kärleken övervinner allt ***
Jag tror det hade gått bättre om hon inte var så skrikig och pinsam ja. Vet många som såg ett eller två program och sedan inte pallade mer.

Jag tycker att hon ska vara sig själv, och det är hon ju verkligen. Visst är hon lite blåst och gapig men vi har tillräckligt med Malou von Sivers i rutan redan =)

man får inte vara hur blåst som helst. tänk vad folken hon träffar tänker..
#13 Ja, alla kan inte tycka samma sak :)
Privat hade jag gärna hängt med o festat med Carolina :) Men jag orkar inte med henne på TV.

#15 Precis =)
men tänk vad amerikanerna ska tycka om oss svenskar när de får träffa henne. dem har ju redan lite fel syn på oss och hon gör det inte bättre. men, man får ju tycka va man vill.. så tkr ja iaf

de vet typ ingenting om svenskar… så för dem att träffa henne som första svensk är ju inte så bra för resten av oss.
#18 Haha vem vet, vi kanske får fler turister ;)
Mjo, svenskar ses väl redan som upppumpade, blåsta blondiner. Resten av världen lär inte ändra attityd för att vi någon gång skulle ha en representant som var smart^^
Vi har fortfarande isbjörnar på vägarna hur mycket vi än nekar de;)

#20 inte av de amerikanarna jag träffat.
#21 Jasså? Jag vet många och bland annat jag, som inte alls kunde vara svenskar.. för vi var ju mörkhåriga^^

jasså? nej så har inte de jag träffat reagerat. däremot vet de itne var landet ligger o så blandar de ihop oss med schweiz
Min mamma kommer från finland. När hon var på språkresa i England undrade dom hur hon kunde vara bruk. När hon sa att hon solat hemma tittade dom bara konstigt. Dom trodde också att där fanns isbjärnar ;)
Lite ot ;)
Haha men det finns ju fördomar bara inom Sverige. Jag har mött många från t.ex. stockholm som trott att vi i Gällivare har renar på bakgården som husdjur och att många här bor i kåtor. =P
Det var en tjej från just stockholm som kom till våran skola när jag gick i 9:an för att föreläsa om droger. Det första hon frågade oss var vart alla våra renar är. Och när hon sen fick veta att inte alla här har renar så frågade hon "men hur många av er har det hemma? Jag kollade och kollade, på vägen från flygplatsen, in på allas tomter men INGEN hade ju ren.". Hon var helt säker på att vi hade sånt.

Jag diggar carolina :D henens program är facktist kul o se på skön människa :)hennes engelska Låter som när min mamma pratar o då äre bad men kul o lyssna på HAH

Jag tycker hon är sjukt bra :)

jaa sen är hon facktist söt 

hon FICK ta emot ett Pris från whentwort miller från PrisonBreak fy fan va nice :P
jag gillar gynning. hon är rak och jävligt underhållande…
och så himla blåst är hon ju inte. Någon som läst hennes böcker?

#29 Läste ego girl nyss.. Först var den underhållande-det hände ju grejer hela tiden! Sedan blev man nästan lite uttråkad-för det hände ju grejer hela tiden! Inte lätt att få alla nöjda :)
Däremot trodde jag inte att Gynning var/är sådan person som man får se i boken.. Skulle vara kul att läsa den där boken hon och schulman skrivit..
Jag gillar henne :) hon e rolig och crazy :D varför måste alla ha huvet fullt lixom ;)
hennes program va ganska underhållande med :)

Hon kanske inte är den smartaste, men de är ju de som är så härligt med henne=)! Jag tkr att hon är jätte bra, galen å glad!!
Jag är väl en av de få som gillar Carolina Gynning. Dock inte hennes program. Men Carolina som person.
Jag har läst att om man stör sig på någon annan person, är det för att hon eller han har egenskaper som du själv önskar att du hade, eller egenskaper hos dig själv som du skäms över och inte låter komma till uttryck.
Blåst? Nä. Hon är isåfall smart som kan försörja sig på sin dumhet.
#33 "Blåst? Nä. Hon är isåfall smart som kan försörja sig på sin dumhet." precis vad jag brukar säga om paris hilton ;)
#0 Håller med dig helt.
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism