Film iFokus

Film

Etikett: skådespelare
Läst 1397 ggr
erik123
0

vilken skådespelare är bäst?

ChristineL
0

Helt klart Johnny Depp, ingen kan prestera som han!

Yaeko
0

Ser ut som Johnny vinner här :) inte förvånad ;D

ChristineL
0

Frågan är hur många som rästar för att han är bra och hur många som röstar för dom tycker han är snygg…

AnnaFreds
0

Johnny Depp, och jag röstar inteför att han är snygg. Han är ju det, men han är en helt otrolig skådespelare,aldrig samma karaktärer i olika filmer.

Sen tycker jag att Jim Carrey är väldigt rolig, och bra, men han når itne upp till Johnny depps klass ^^

WiktZac
0

För min del står det väl mellan Winslet och Streep. Winslet vinner väl i så fall eftersom jag tycker de är likvärdiga, men den ena är (minst) 20 år yngre och därmed har 20 år att bli bättre på! :o)

//Zac

Buuc
0

Jag röstade på Jim Carrey, dock är han inte den allra bästa skådespelaren av ALLA i hela världen. Ingen av dom där är det enligt mig. :)

vanessa
0

Meryl Streep fick min röst. Otrolig skådespelerska som ändrar karaktär för vare film.

Förresten, ni som inte sett Deer Hunter, gör det. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

moondancer
0

meh, dom två bästa va ju inte med!!! Sean Connery och Angelina Jolie. Så jag kände mig tvungen att rösta på en som är bra iaf, dvs Cameron Diaz

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Maria
0

Johnny Depp är "outstanding"…

/Maria

Kokoskorven
0

hur kan man jämföra dessa med varandra överhuvudtaget…Streep vs Lopez…asg

smalltowndude
0

Johnny Depp, inge snack. Det finns INGEN som kan spela så många olika karaktärer och få alla att verka absolut äkta.

Trazzel
0

Reese Whiterspoon, spelar bra i Walk the line, och sen verkar hon vara en go tjejGlad

CarolineJ
0

Folk trackar Lopez för att hon även är sångerska och har valt en del dåliga filmer. Men hon kan spela så är det.

Kom annars på något dåligt med hennes skådespel…

Abico
0

Jag röstade på Hugh Grant, tycker han är helskön ^^
Annars tycker jag mycket om Keira Knightley och Julia Roberts men dom var ju med här så :P

Hanna 

Whispree
0

Helt klart Johnny Depp.. Han är enligt mig den mest mångsidiga skådespelaren här och även den som är bäst på att bygaa upp roller och verkligen spela dem övertygande, så att man tror att det är sån han är i verkligheten ..

[stblues35]
0

Men hallååå..dom bästa skådisarna är ju inte med!

Vart är Kevin Spacy,Anthony Hopkins,Robert De Niro,Al Pacino o.s.v….

Iofs så är det svårt att få med dom bästa så det får blir dom här b-skådisarnaSkrattande

Fast Meryl Streep är ju den bästa av dom iafGlad

rockyboy
0

Johnny Depp helt solklart!Kyss

sasha-
0

Meryl Streep är väldigt bra tycker jag:)

ulliga-flickan
0

Absolut Johnny Depp!

ErikKato
0

Johnny Depp är nog en av vår tids mest överskattade skådisar! Han är inte dålig, men han är heller inte så där jättebra! Min röst gick till Meryl Streep, de andra är verkligen inga höjdare!

Blondieisbackagain
0

Av dom så äre Jim Carrey….

Andra favvoriter är angelina jolie,Nicolas cage,Will smith,Brad Pitt

Jason Lee,Channing Tatum,Nicole Kidman o så klart Jamie Pressly :D

Några av mina favoriter iaf ;)