Stormarknader
Stormarknader som ICA och Coop är inte så dumma ibland. Idag när vi åkte hem från mamma och pappa gick vi in på Flygfyren i Norrtälje. Där hade dom en hel drös filmer till bra priser. De flesta kostade 89:-, men vissa inte mer än 39:-. När det är så här billigt är det roligare att handla än att hyra eller ladda ned.
När tycker ni filmer blir tillräckligt billiga för att ni ska våga köpa filmer som ni inte redan vet är riktigt värda att se?
Mvh // Johan

Hej!
En film som nyligen kommit ut på DVD har jag inga som helst problem att betala 200:- för. Men när det gäller äldre filmer, eller filmer man inte hört talas om, tycker jag det räcker med under 100 lappen. Förstår inte varför DVD filmer är dyrare än VHS. En DVD-skiva måse väl ändå vara mycket billigare att tillverka än ett stort VHS band?
MVH
- Jim Johansson
50-60 kronor är ungefär vad jag tycker att det är värt för filmer jag inte är säker på att jag kommer att gilla. Det känns ungefär som att hyra en film.
Vänliga hälsningar
Niklas
Håller med Niklas.
Fältöversten var något år sen man var inne på sist, kanske man ska göra en visit vid nästa tillfälle.
>>citron, jepp dvd-filmer är mycket billigare att tillverka än vhs-band. Ganska stor skillnad vill jag minnas.

En helt okänd film betalar jag nog inte mer än 50 kr för…men en film med en skådis eller av en regissör jag gillar kan jag kanske betala 100 kr för utan att veta något om filmen.
Oskar
Jag betalar i princip aldrig mer än 100 kronor för en DVD. Den gränsen satte jag för länge sen. Det betyder att jag inte köper sprillans nya filmer. Det finns dock många bra filmer för under 100 kronor.
Vänliga hälsningar
Niklas

#5 Jag kan betala mer än 100 kr. Men köper jag en film för 200 kr handlar det mest om att jag vill "stödja" den filmen. Någon form av välgörenhet kan man säga. :)
Oskar