Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 2381 ggr
Staffan
0

Skratt-attack

Ta en titt på filmen nedan. Den visar ett utdrag ur någon holländsk talkshow där programledaren (av skäl som framgår av filmen) inte lyckas hålla sig för skratt, trots att tillfället verkar vara det sämsta tänkbara. Mer än så säger jag inte…

>> Länk till filmen

Mvh // Staffan

Pia
0

*LOL* Känner verkligen med programledaren, och det stackars paret också, usch så penibelt…

SANDRA*
0

HAHAHA, det där har jag sett förut, såå kul.

Staffan
0

Måste bara aktivera den här igen, ifall någon har missat den…

// staffan

Pia
0

:)

TinTin
0

Kunde inte låta bli att skratta här bakom skärmen.

KittenDeVille
0

Sjukt kul……..*lol*

CBA
0

*skratt* jag skrattade lika gott jag och inte blev det bättre av att programledaren fnissade så gott.

Den med FIAT ägaren var rolig oxå :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Cattis
0

*asg*

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ida
0

Det är helt omöjligt att hålla sig för skratt… Det smittar liksom av sig. (Inte på publiken dock…)

Ju mer han försöker hålla sig desto värre blir det…

Citron
0

Killen som pratar lustigt kan ju inte ha fått bättre självförtroende efter det där iaf! :-)

Men visst har vi väl alla varit med om skratt-attacker och de verkar alltid komma i just fel tidpunkt. Jag tyckte dock inte det var något som helst pinsamt för varken program-ledaren, publiken eller paret. Skratt-attacke är någonting som man ska förstå och inte ta åt sig av. Men det är ju inte alltid lika lätt för alla. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Staffan
0

Hej… :)

Pia
0

Ja, en perfekt "pigga upp tråd"!

Soffie
0

Ja den är hel kul. fast gubben med udda röst känner nog sig mobbad eller nått..

Pia
0

Jo visst är det så, den är så dubbelbottnad, så genant rolig, så extremt penibel…:)