Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 404 ggr
Sol-
0

Premiär 2001-2002?

Satt och disskuterade filmer häromdagen och då kom jag att tänka på en film jag såg på bio, nån gång vintern 2001-våren 2002. Det enda jag kommer ihåg är att jag var helt salig resten av kvällen för att det var en sååååå jäkla snygg karl med, och att det var äventyr. Jag vet att det inte är mycket att gå på, men om någon kan hjälpa mig blir jag jätteglad. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om filmen längre, jag vill bara få den lilla irriterande frågan ur huvudet så jag kan tänka på andra saker.

Jag har redan kollat upp Johnny Depp, Viggo Mortensen, Orlando Bloom, Brad Pitt, Mel Gibson.

Pia
0

Åh, nu blir jag allt nyfiken, du kan inte specieficera mer, handlingen, hur mannen såg ut (hårfärg osv), några andra skådisar i filmen du kände igen? Det här måste vi ju lösa…:)

Sol-
0

Åh vad pinsamt Generad, jag tror jag har kommit på det. Jaja då hjälpte det iallafall att skriva och fråga.

Jag var ju helt säker på att jag sett filmen under min skolgång i Grebbestad 2001/2002, jag såg förvisso filmen där, men det var förmodligen 2003 då jag var och hälsade på, och filmen är alltså, Pirates of the Caribbean. Ja granna karlar kan då förvrida huvudet på en! Räcka ut tungan

#1 "några andra skådisar i filmen du kände igen?"  Nej jag hade bara ögon för JohnnyFlört

Pia
0

Aha, jag trodde det var något helt annat eftersom du skrev att du kollat Johnny Depp, tolkade det som om det inte var han då…:) Jaha, ja då förstår jag att han förvred huvudet på dig;)

Sol-
0

Jag var så säker på att jag sett den 2001-2002 och då hade ju inte Pirates of the Caribbean haft premiär, så det var därför jag uteslöt honom direkt!