Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 1193 ggr
AndersE
0

Six feet under

Yippeee!

Ikväll gick första avsnittet av tolv nya. Jag tycker verkligen den här serien är kanon. Söndagskvällarna är räddade!

rumpino
0

världens bästa tv-serie alla kategorier  =)

Pia
0

Hade nogsamt strukit för det och så lyckades jag missa ändå…

Cartman
0

Har missat vartenda avsnitt. Men, jag ser att complete-boxen finns för 1495 kr. Reasonably priced. Investerar i denna.

Pia
0

Låter som en bra investering:)

monkan
0

Jag ser serien på norsk tv och nu närmar vi oss definitivt slutet på denna otroligt bra serie…Gråter Ser att första avsnittet gick på svensk tv häromkvällen.. ska inte berätta vad som sker..

rumpino
0

bra pris cartman! är hela serien i sex säsonger?

Cartman
0

Nej, det finns bara 5 säsonger (25 skivor).

Kokoskorven
0

Åh, vad jag är avundsjuk på er som inte har sett den sista säsongen…njut, det är snart slut.

Stefan
0

Hmm låter som man borde kolla in denna serien? Har inte sett ett enda avsnitt, det lilla jag har läst om den så verkar den rätt trist..hehe

AndersE
0

#9 Jag tror att om man bara ser ett avsnitt nu, kan man tycka just att den är trist. Ger man den en chans så kanske man ändrar uppfattning.

Jag tycker det är en av de bästa TV-serierna någonsin.

Pia
0

Michael C Hall från just SFU spelar huvudrollen som en "välanpassad" seriemördare i Dexter - den går på någon av betal-TVkanalerna och verkar ganska bisarrt underhållande.

Någon som ser den?

Kokoskorven
0

Ja, jag såg klart Dexter härom kvällen, det var inte meningen att vi skulle se på allt, men, det gick inte att sluta! "Bara ett avsnitt till" :) Grymt bra. Michael C Hall är oerhört bra, men det tog ett tag att vänja sej vid hans nya och annorlunda rollkaraktär.

Pia
0

Åh, jag vill se oxå…:)

AndersE
0

Sista avsnittet ikväll.

Det här är verkligen en serie jag kommer sakna. En av de där riktiga höjdpunkterna på TV-veckan borta för alltid. Snyft…

AndersE
0

Wow!!!

Vilket makalöst läckert sista avsnitt. Det här måste vara den bästa serie som någonsin visats!

Jag håller helt med rumpan i #1!

Cartman
0

Japp, serien är obeskrivligt bra och boxen (#3) är superbillig med tanke på vad man får. (7/5)

AndersE
0

Jag hittade boxen för 1195:- på Ginza!

toflsan
0

underbart sista avsnitt! sorgligt att det är slut

AndersE
0

Ni som gillade Six feet, titta här!

rumpino
0

köpte boxen på discshop i julas och har nu sett om hela serien. hade sett tom säsong fyra tidigare.  

utan tvekan upprepar jag det jag tidigare hävdat, det är  världens bästa tv-serie, alla kategorier!  

tragiskt att jag aldrig mer kommer få följa familjen fisher i deras liv och leverne.

denna sajt sammanfattar serien ganska bra OBS! läs inte slutet om du ej sett hela serien, den innehåller en spoiler i slutet