Film iFokus

Film

Etiketter: tvseriewebbserie
Läst 840 ggr
Vattnadal
0

Lost, avsnittet från 26/3

Jag har problem, då jag följer både Lost och Greys anatomy. Bor i hus med robertlåda, så jag kan inte spela in ett och titta på det andra. Löser det med att spela in reprisen av lost på tisdagnatt.
Nu är problemet att i tisdags på kvällen, tillräckligt sent för att inte kunan ringa och be någon annan spela in, började videon tugga på alla band den fick i sig. Jag hoppas kunna laga den till nästa tisdag och den här veckans avsnitt, men har ju missat förra veckans Lost.

Finns det någon vänlig själv som kan dra en resumé, hur lång och invecklad som helst, eller bara i grova drag?

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Buuc
0

Jag har sett dom senaste avsnitten! Missade du denna veckans? Förresten så kan du ju kolla på Lost på onsdagar och Grey´s Anatomy-reprisen på helgen! Så gör jag. :]

Vattnadal
0

Den här veckan löser jag med reprisen på tisdag, men berättar du vad siom hände veckan innan räddar du mig!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Buuc
0

Hm… Okej.. Det handlade om Jin och Sun.. Jag tror inte att det hände något jätteviktigt, för då skulle jag komma ihåg det.. Men jag tänker så det knakar! Men när det är sån där "framtidsflash" så föder Sun, och hon ropar efter Jin. Samtidigt så springer Jin runt på gatorna och in i en lektsaksaffär, han köper en panda och han är dödsallvarlig.. Så skyndar han sig till sjukhuset och ger pandan till nån Korean, typ hans chef, och säger grattis till barnet. Sun föder sitt barn, men Jin är inte där. Och om jag kommer ihåg rätt så gick hon typ till hans grav med Hugo.. På ön, i "nutiden" dåe, så, jag vet inte om det här var något tidigare avsnitt, men Ben får bo som alla andra, utan att någon vaktar honom eller håller honom fastbunden, för han hade övertalat Locke. Åh juste, Sun vill gå till Lockes grupp eftersom hon inte litar på Juliette, men sen förklarar Juliette att om Sun stannar så kommer både hon och barnet att dö.. Men Sun lyssnar inte, och hon och Jin börjar gå därifrån, men då säger Juliette till Jin att Sun var otrogen mot honom. Han blir arg och går iväg för att fiska.. Sun låter Juliette förklara bättre, och sedan bestämmer hon sig för att stanna. Hon går till Jin, hon säger förlåt, de pratar lite och blir sams. Och de stannar kvar på stranden..

Mer kommer jag inte ihåg för tillfället..

Annadeus
0

På TV 4:s hemsida finns resumeer på alla avsnitt:

http://www.tv4.se/1.316595/2008/03/05/resumeer

Klicka bara på det avsnitt du har missat så kan du läsa handlingen där.