Film iFokus

Film

Etiketter: tvseriewebbserie
Läst 977 ggr
Josefinee
0

Grey's Anatomy! (lite spoiler-varning)

Hallå!
Lite varning för Grey's Anatomy besatthet här men jag hoppas jag hittar andra som älskar det lika mycket som jag gör. :P Anyway,
för de som följer Grey's Anatomy (som jag gör slaviskt) så är nog de allra flesta medvetna om att Ava/Rebecca kommer att komma tillbaka i nästa avsnitt nu på onsdag (12/3), eftersom det har visats i trailer för kommande ansnitt. Jag själv tycker det är underbart! Hon och Alex passar så nedrans bra ihop och borde va tillsammans för alltid!

Men nu till spoiler-varningen.
Det som bekymmrar mig är att jag sett bilder på Alex som ser ut att vara påväg att kyssa Lexie! Det får ju verkligen inte hända enligt mig!
(Bilden kan bifogas vid förfrågan och inget misstycke)

Men vad tycker ni? Alex och Ava? Alex och Lexie? Eller Alex och Izzie igen? ;) Diskutera! :P 

(Inget gnäll om att de va en spoiler nu, för jag varnade faktiskt!)

Yaeko
0

Jag vill att det ska bli George och Izzie :) strunt i Callie nu, George! xD
Alex och Lexie kan funka, så han kommer över Ava och Izzie :P

Josefinee
0

#1 Jag stör mig riktigt mycket på både George och Izzie, tycker nog att det ska vara Callie och George, men hon kommer nog  aldrig att förlåta honom..

Neeejj fyyyyy inte Alex och Lexie! uuuhh, jag dör om det inträffar xD Alex och Ava skare va! Hade Addison vart kvar hade jag hoppats att de hade blivit Alex och Addison (a)

Yaeko
0

#2 NOO! HEJJA IZZIE, WOHO! X'D

jag bryr mig typ inte om alex och lexie och dom där.. bara Dr Ögongodis :}

Liss
0

Tycker Izzy och George ofc.
Men så har jag missat dem senaste eftersom jag är borta varenda onsdag^^ så .. vet inte ens vem lexie är:P men antar att de kan vara Greys syster eller?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Yaeko
0

#4 Japp, Grey's syster :P Jag har också missat lite, typ halva program och så. Så jag vet inte så mycket om henne än…

Såg reklamen för dagens avsnit också. Ett kärt ansike är tillbaka :D Vad glad jag blev

Yaeko
0

WOHO! Izzie och george :D
Ava och Alex :D

och han som kapade av sig foten.. Uuh :S

bubbelbubbel
0

kan ju säga som såhär, det blir inte som man vill i slutet ändå ;)

Yaeko
0

Men det är ju det som är så spännande med tv-serier :) alla strular med alla, folk dör (och dödar..), folk gifter sig/skiljer sig - UNDERBART :D

Liss
0

#7 Neeh min mor prata om nått sånt me.. hon har ju sett alla program^^

Yaeko
0

#9 säg inget jag inte vill veta bara! ;O

Liss
0

#10 Neeh säger inte mer än så:) Vet inte själv heller föresten, min mor antyde bara nått sånt.

Josefinee
0

Men alså allvarligt jag avslider om det inte blir Alex och Ava :P
Hehe, jag satt och hoppade i soffan efter det senaste avsnittet (a)
Men jag tror inte att de blir dem endå, det blir ju alltid som någon sa, aldrig som man vill :P

Whispree
0

Jag tycker inte riktigt om att Izzie och George är ihop .. Jag menar, de har ju varit bästa vänner hela tiden, så på ett sätt känns det konstigt .. Men de passar ju ändå bra ihop, så egentligen vet jag inte.

Yaeko
0

Imorn är det igen :D men jag är så sur på meridith (stavning?) Hon kan få Derek om hon vill men det händer aldrig något! >< Ta honom, ta honom!

Liss
0

Jag har upptäckt att de är repris på söndagar också, så nu ser även jag:)

Josefinee
0

#13 Håller med, det känns helkonstigt, för de va ju liksom som syskon förut..

#14 Jag stör mig också jättemycket på henne, vafan är problemet liksom..

Josefinee
0

AVSNITTET I ONSDAG (19/3) !!
Nooooooooooooo!!! INTE ALEX OCH LEXIE! UUUSSSCCCHHH!
Hoppas verkligen han tar sitt förnuft till fånga och väljer Ava och stannar med henne annars blir jag riktigt besviken :P

Yaeko
0

#16 JA?! Hon har en av jordens snyggaste doktor och tvekar? :/

Josefinee
0

#18 inte för att jag tycker han är snygg, men vafan meredith xD

Yaeko
0

Jamen hallå?? 8) han ÄR snygg ;) fast såklart så är han ju bra på en massa andra sätt också ^^

Josefinee
0

Hehe ;)

Yaeko
0

och idag är det dags igen :D

Josefinee
0

¤"/¤&)/%=""¤O)&¤=?)"
min pappa har ockuperat TV:n så jag får inte se det fören imorrn…… *eld och lågor*

Yaeko
0

S-s-s-så du missade Grays? :'''''''''''''''''(

Josefinee
0

#23 Alså jag var inte hemma så jag bad honom spela in, å så när jag kom hem så hade han ockuperat TV:n, och sen när jag skulle kolla om det va inspelat så hade smartskaften glömt sätta på inspelningen *piiiip-pipppp*
Tur att det är repris på söndag..

Yaeko
0

#25 jaa ;o och nu frågar min lillasyster vad som hände i programmet eftersom hon missade det och jag kommer inte ihåg! >< jisses…

Mysterious
0

Ja tkr George o Izzie Passar inte alls ihop!Blev så aarg när dom blevv ihop!Tkr d ska vara alex o izzie elr Ava vet ej… och george o Callie…Och fan ta Meredith att hon tvekar med Dr McDreamy :(

Josefinee
0

#26 Nu har jag serr det som tur är. Inget vidare bra avsnitt. Stör mig sjuuukt på George och Izzie, usch, de passar inte alls ihop, de va ju nästan som syskon.. och inte Alex och Lexie åter igen, det får bara inte inträffa, det ska ju va Alex och Ava *gråter*
Det enda som jag tyckte va bra och roligt va när Mark satt och sa "I'm totally in to her", och verkade helt förälskad i Erica :P

#27 Jaa hon är så korkad, och i nästa avsnitt så ska tydligen Derek bli tillsammans med en annan läkare står det i tablån :S

Yaeko
0

#27 ALLTSÅ - Mark - kär - i - Erica. EEEEEEEEEEEEEEEEEH O___O
jag fattar INTE. Erica är så jobbig och USCH… Och dum mot stackars Yang :(
Näe, Mark får skaffa sig bättre smak.

Yaeko
0

#27 ALLTSÅ - Mark - kär - i - Erica. EEEEEEEEEEEEEEEEEH O___O
jag fattar INTE. Erica är så jobbig och USCH… Och dum mot stackars Yang :(
Näe, Mark får skaffa sig bättre smak.

Yaeko
0

Oj, jag menade inlägg 28 såklart

Josefinee
0

Hehe, mjaa jag vet inte, jag börjar gilla Erica mer och mer, okej att hon är lite "elak" men Yang fjäskar ju som fan :P
Men vem vet ;)