Beowulf - Överraskning
Kollade på Beowulf igår, visste inte alls vad den handlade om. Blev jätteöverraskad när jag upptäckte att hela filmen var data-animerad. Människorna såg jätteverkliga ut, och de ser ut som människorna som gör rösterna. Bla Anthony Hopkins, Angelina Jolie och John Malkovich. Man ser verkligen att de är dem.
För övrigt var filmen helt okej, bättre än vad jag trodde :) Lite småskum sådär mot slutet, men ångrar inte att jag såg den :) Jag gillar ju vikingar, demoner å drakar ;)

Känner mig helt anti mot den nya filmen, såg så konstig ut på reklamen. Och gillar ju den gamla versionen.. men nu säger alla att den är bra ju, så jag får väl se den då hehe :)
visste inte att det fanns en gammal :)

hehe ja jag såg den också för ett tag sen.
Men han som har rösten till Beowulf är kort och tjock. Så det typ bara han som inte riktgit stämmer in med figurerna i verkligheten.
mm tänkte också på det :)

roligaste av allt var ju att det var lite naket i det hela utom en och det var sjävla Beowulf.
han hade sagt det i en intervju att lite är till för fantasierna =P

Personligen gillar jag inte alls att människorna var animerade - bara det drog ju ner hela filmen..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

#6 varför dom hade animerat var väl mest bara för att dom skulle kunna göra saker som man inte kan göra i verkligheten.
Rida på en drake skulle bara se konstigt ut men inte i den animerade film världen =)
Såg också den filmen, först när jag såg att den var animerad tyckte jag det var himla fel, men just nu är det en av dom få filmer jag kan tänka mig se igen =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

jag tycker det är så kul att det är ingen som trodde först att den var animerad.
Då jag och sambon såg den så kändes som att jag var den enda och två stycken riktiga filmnördar som satt bakom mig visste om att den var animerad. Dom anyliserade sönder filmen totalt.

#7 Dålig ursäkt om det skulle va så! Finns ju flera som lyckas göra människor på ridande drakar utan att hela filmen måste va animerad för de..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

#10 det är väl också hela grejen. Att det skall vara animerad. Lika speciell som dom andra animerade filmerna.
Beowulf var en av de sämsta jag sett… Och jag brukar gilla den typen av filmer. Fick verkligen plåga mig fast för att inte stänga av den….

Gillade inte det sättet som de animerat den på. Och själva filmen var ingen höjdare heller…

Mycket medioker film, trist och seg.
//Zac
Jag blev besviken på animeringen den var inte tillräckligt bra för att man inte skulle störa sig på den, hade gillat den bättre som vanlig film istället.
Nä, jag gillade den inte. Men jag såg inte klart den, för jag somnade, och det säger väl en del…