"traveling pants"
Jag vet inte om den heter exakt så.. men den går på 3:an nu. Jag har sett den förut.. och jag har självklart märkt att de var alexis från gilmore girls..
Men eftersom man märker kändisar mer och mer med tiden .. så ser jag ju nu att den blonda tjejen i den filmen är hon i den nya serien "gossip girl"
De är roligt hur man ser en film IGEN och märker fler och fler som gått igenom med sitt kändisskap. Var bara tvungen att skriva av mig denna upptäckt^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag såg den också igår, den var jättemysig.
Jag ser varken Gilmore girls eller Gossip girl, men däremot Ugly Betty där America Ferrera är med också (hon den kurviga). Kul att se henne som en vanlig tjej i filmen när dom har förfulat henne så i serien. Hon är verkligen duktig tycker jag!
/Christine
Jaa jag tyckte väl jag kände igen henne med. Tänkte skriva hon i ugly betty med.. men var inte säker utan tandställning och allt:P hehe..
Tyckte de var riktigt kul att se alla iaf på ett annat sätt som sagt.
Jag tyckte det var en mysig film :) Och kände igen alla i den. Vet dock inte var hon ni inte nämt varit med i förut.
Jo, hon med brun/blåa håret har varit med i the ring, grudge 2 och gästat diverse serier.
/Christine
#4 aah, visst ja så var det :)

Kände igen Rory från Gilmore Girls och America från Ugly Betty, men dom andra två såg inge bekanta ut..
Jo jag kände med igen den sista.. men jag vet att jag sett henne i något annat än the ring eller så.. hum:P