Rambo 4
Ingen aning.
Avskyr de filmerna :)

Haha, tycker de är okey=)

nej det är inte Rambo 4, det är en ny version av den första Rambo filmen.
riktigt fånigt. =P

Va? Varför heter den då Rambo 4? Urdåligt!

har inte sett att den heter Rambo 4 bara just Rambo.
men nu skall jag gå ut på internet och kolla. Det kan vara så att det är bara här i Sverige som vi säger Rambo 4.

#3 Det är inte en ny version på första filmen alls. Det är en helt ny film. De satsar uppenbart på hård action och mera våld än tidigare. Imponerande muskelmassa han tydligen fått till m h a steroider dock.
//Zac

#5 Den heter Rambo IV (och det är väl 4:a?)
#6 Nu gjorde du mig lugn, hade ju sett framemot den nya=) Du vet inte när den kommer till Sverige?

#7 7:e Mars har jag för mig.
//Zac

ja jag hittade ingen info om filmen. Ingen klok info i alla fall. Kan inte riktigt förstå varför det skall vara så svårt.
Alla SF biografer visar redan en massa reklam om den filmen. =/
Ja det skall bli kul då den kommer. Vet någon vem som regisserar?

stallone själv….och jag ska inte se den. Kolla på IMDB

#9 Det är Stallone själv som regisserar. Att döma av IMDB så får den höga betyg, för all del så är det ganska få röstande än så länge. Betygen har en tendens att gå ner när den första haussen har lagt sig.
Egentligen är detta väldigt långt ifrån de filmer jag fördrar att se, men givetvis är detta med en drygt 60-årig Stallone i huvudrollen, en måste-ha-sett-film.
//Zac

Var det inte Stallone som regisserade Rocky 6?

Rocky 6 finns inte

den senaste Rocky filmen? Som kom förra året?
har nada koll på det där.

#14 Hade tankarna på Rambo
Rocky har jag ingen aning om…

Hette inte senaste Rocky-filmen Rocky Balboa? Fast det kanske var 6:e i ordningen, ingen koll på det :P Hara bara sett 1:an och en del av 2:an.
Har inte heller sett någon Rambo-film. Värt att se?

Ja värt och se vet jag inte. Tycker inte att Sylvester Stallon funkar så bra i rollen. Han påminer hela tiden som en maffia gangster hela tiden.
Nej håll dig till 1:an. Men jag tycker 3:an är bäst, där han möter Dolf (stavning?) lungren.

first blood är helt klart bäst av rambo filmerna,har hört att han syr sig själv i armen i verkligheten i den scenen.men för mig är både rambo och rocky filmerna lite kullt.

Rambo är väl inte min typ av film direkt…och den senaste är ju katastrofalt dålig. Extremt mycket blod och ingen handling.
Oskar