Film iFokus

Film

Etikettkommande-biofilmer
Läst 1077 ggr
ChristineL
0

Sweeney Todd

Någon som vet när Tim Burtons nya film, Sweeney Todd - The demon barberer kommer till sverige? Skulle haft premiär i usa till julen som nu var, och hur efter kan sverige ligga egentligen? Ska vi ligga flera månader efter kommer SF  gå i konkurs för alla har redan laddad ner filmen… Den verkar iaf vara jättebra. Här har ni trailern om ni inte känner till den: http://www.youtube.com/watch?v=L_hgrfZVlJA

Highlandertess
0

Jag vill gärna se den! Är en av få som aldrig laddar ner, så åtminstone 1 besökare får SF när den kommer :-) I London Dungeon har de en avdelning tilldelad Sweeney Todd förresten. Var rätt kusligt. Man fick sitta i stolar i en halvcirkel och så var det en röst som "vandrade" runt i rummet och ljudet av en sax. Folk skrek till då och då och jag undrade först varför. Till slut förstod jag då jag själv blev offer. Det kändes precis som om någon tog tag i och klippte i håret på en….huh :-)

E_hjo
0

Ska se så fort som möjligt!   : P

Kokoskorven
0

Jag tror att den har sverigepremiär  den 15 februari…

ChristineL
0

Hoppas den 15 februari infinner sig snart ;)

Story
0

*dreglar*

Whispree
0

Jag längtar verkligen efter den ^^, Johnny Depp och Helena Bonham Carter är ju verkligen helt fantastiska, jag tror att filmen kommer vara jättebra! Tim Burton gör ju fantastiska filmer!

AnnaFreds
0

Om ca en månad :D

Längtar som tusan, en kombination av Depp, Bonham Carter, Tim Burton kan ju inte bli fel. Och sen är väl Alan Rickman med i den också, och han är ju inte helt fel ;)