Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 775 ggr
rumpino
0

Två tv-serier

har i princip avslutat gilmore girls som vi pratat i annan sträng. har efter dess kollat på första säsongen av big love, den var väldigt bra. det är intressanta personer och upplägget i sig borgar ju för riktigt bra, intressanta och skojjiga intriger.

den vi kollar på nu är heroes. lite annan stil men mkt spännande och fängslande. är liite rädd att det ska bli en 'lost' (ett mysterium som byggs ut i all oändlighet att det bara blir ointressant).

så det är två tv-serier ni kan hålla utkik efter om ni inte följer någon speciell nu  =)

Stefan
0

Heroes är riktigt grym och jag tycker faktiskt bara den har blivit bättre och bättre. (uppe i 21 episoder i USA nu). För övrigt är Lost också bättre än någonsin just nu :)

Bima
0

Jag älskar verkligen Heroes, än så länge. Har bara sett hela första säsongen ("fuskade" lite, då den redan hade kommit ut i Usa), så det är jobbigt att behöva vänta på säsong två. Dags att flytta utomlands? *s*

Jag hoppas verkligen också att de avslutar rätt snart, jag följde tappert Lost men efter att ha missat tre avsnitt (då jag jobbade) så gav jag trots allt upp till slut…

rumpino
0

tror säkert jag skulle kunna fastna i lost igen .. men jag vet inte om jag vill  =)

Kokoskorven
0

Håller med fullständigt, två kanonserier….men, när kommer säsong 2 av Big Love?

Kokoskorven
0

ja! Säsong två av Big Love börjar den 11 juni i Usa, då bör den väl komma till hösten på Canal plus!

zeretki
0

Jag vill se både Big Love och Heroes!

[Theriss]
0

Heroes är riktigt, riktigt bra! Är som en bok man inte kan sluta läsa!

Whispree
0

Heroes är grymt bra, men hoppas också att det inte blir lika långdraget som Lost.

Highlandertess
0

Första säsongen av Heroes var bra. Något avsnitt mindre engagerande, men i huvuddrag bra. Jag gillar serier som fortsätter från avsnitt till avsnitt. Fristående serier gillar jag inte lika mycket. Kanske för att man inte behöver engagera sig lika mycket i dem. Jag har sett Heroes på TV4. Är en av få som aldrig laddar ner.

Kokoskorven
0

jag tyckte att heroes spårade ur ganska tidigt, tyvärr…