Oblivion (SciFi, 2013)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I helgen som gick såg jag för första gången Science Fiction filmen Oblivion och måste säga att jag blev positivt överraskad. Är normalt inte så förtjust i varken genren eller Tom Cruise (som spelar huvdrollen) men den här tyckte jag var rätt bra. Kanske är fler som missat den och som borde ge filmen chans? :)
// Staffan
jag har sett den för länge sedan. Kanske när den kom. Då var jag inte så imponerad, men kanske borde ge den en ny chans. Jag gillar trots allt både genren och skådespelaren.
Mvh // Johan

Gör det tycker jag -
man har ju faktiskt ändrat sig endel de senaste 12 åren… :)
Jag älskar Tom Cruise. För att han är en jäkligt bra skådis och för att han aldrig är med i dåliga filmer.
Vill du se bra filmer, gå till Tom Cruise sida på imdb och bara gå igenom hans lista… kanske skippa mission impossible då de inte har känsla/budskap att förmedla…

Kan faktiskt vara så att det är "Mission Impossible"-filmerna som fått mig att litegrann tröttna på Tom Cruise. Kanske dags att omvärdera honom… :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker Cruise generellt är bra. Man vet vad man får. Men mina absoluta favoriter är hans roll i dels Magnolia och dels Tropic Thunder. Kanske för att han är så lite sig själv i båda.
Mvh // Johan