Grey's Anatomy
Jag kollade igenom alla trådar under fliken Tv-serier.. Hittade ingen med Grey's Anatomy! Ser ni inte på den? Jag ser nu på säsong 4a. Säsong 3 har precis tagit slut på tv.. Jag laddar ner avsnitt för avsnitt. Har inte orken att passa tider vid tvn.

Jodå, jag tittar på den. himla bra är den. :)
En av de få serier jag följer

Jag trodde nästan att alla hade missat den eller tyckte illa om den eftersom att den inte fanns med! :(
missar aldrig :D

Gray's anatomy är en suverän tv-serie älskar den! :D

Jag ÄLSKAR Grey's!
Har dock inte sett från första början, utan började se i avsnittet när sköterskorna går ut i strejk och George hakar på, vet dock inte vilken avsnitt det va? Tror det va i början på ses2 i alla fall :)
Men jag är så nedrans osmart så jag är inne på youtube och ser mina favoritscener igen, och när man söker så finns det rubriker som avslöjar vad som kommer hända eftersom de redan gått i USA. Och så brukar jag kolla på musikvideor med grey's och då brukar det finnas klipp som inte än har vart. Så osmart som jag är så visste jag redan nästan allt som skulle hända i ses3. Men nu har jag förbjudit mig själv att lyckas avslöja något mer än vad jag redan vet i sesång 4 :P
Längtar tills det börjar, vill inte ladda ner, att följa när det går på TV är ju själva tjusningen, så man längtar tills nästa avsnitt ^^

Håller med Josefinee. Det roliga är ju att se fram emot varje avsnitt :) tycker jag i alla fall ^^, Grey's Anatomy är nog en av de absolut bästa serierna jag någonsin följt ^^

man ser allt fram emot varje avsnitt även om man laddar ner, i alla fall om manförljer samma takt som USA. Man är bara före dom i sverige.
Följer slaviskt!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling