Scrubs
Samma här! Riktigt sköna karaktärer.
Mvh // Johan
En av mina favoritkomedier =) Det jag gillar med den är att den på något sätt har en rätt så "down to earth"-attityd, trots alla lustiga fantasier. (hoppas nån förstår vad jag menar ^^')
Jag tycker att de absolut bästa karaktärerna är Dr Cox oxh Vaktmästaren, fast de vore ju inget om de inte hade alla andra att jävlas med 

ja, även om dom är så typ "oseriösa" så får dom de ändå att vända sen i slutet på varje avsnitt de är de som gör serien så bra.
men som sagt karaktärerna är ju helt sjukt grymma.

Scrubs äger! =D
Lysande serie som blandar allvar och komedi på bästa möjliga sätt!
Jajamen, Scrubs är super!! :D

soundtracksen är ju inte lide grymma heller…

Har precis tagit hem alla avsnitten för alla säsonger och kommit till S05.
Jättebra och klart tok-rolig
Gillar scrubs starkt :)

vilket är erat favorit avsnitt hitintills? och varför?
bara undrar

nähä, det var ingen som nappa på de… då får ja väll börja…
mitt favorit avsnitt är "My old lady" när JD får in en pasient som inte vill ha någon hjälp med sin sjukdom untan vill istället sluta sitt liv.
Jag tyckte att just de av snittet plocka mig på nån vänster.. .vet inte riktigt vad de var, men de var nog nåt med budskapet att men ska typ leva med man kan… not sure.
ha de
#11 Ja, det är riktigt bra.
Men jag gillar också det avsnittet då JD blir förföljd av en trubadur, jag bara älskar den låten också ^^ ("Overkill" av Colin Hay)

#11 Ja, det avsnittet är ju superkul! ^^,

#12 Ja, är de avsnittet där typ Jordan berättar sanningen om massa saker för JD, Dr Cox, Turk co så dom går och är arga på varandra hela de avsnittet? eller
#14 jag vet inte helt säkert, men just trubaduren gör att jag älskar avsnittet ^^'

Äsch… Jag mena ju #12 såklart! =)

Me love!
Scrubs är riktigt bra! =)