Film iFokus

Film

Etiketter: kommande-biofilmerfantasyäventyr
Läst 78 ggr
Herveaux
0

Trailer: The Green Knight

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

An epic fantasy adventure based on the timeless Arthurian legend, The Green Knight tells the story of Sir Gawain (Dev Patel), King Arthur's reckless and headstrong nephew, who embarks on a daring quest to confront the eponymous Green Knight, a gigantic emerald-skinned stranger and tester of men. Gawain contends with ghosts, giants, thieves, and schemers in what becomes a deeper journey to define his character and prove his worth in the eyes of his family and kingdom by facing the ultimate challenger. From visionary filmmaker David Lowery comes a fresh and bold spin on a classic tale from the knights of the round table. - A24

Biopremiär 30 juli 2021

Vad säger ni? Något som lockar?

// Harley

The company behind Uncut Gems, Midsommar, Lady Bird, Moonlight, Ramy, Euphoria & more.
  • Redigerat 2021-07-17 19:41 av Herveaux
Cireea
0

Ooh, den här tyckte jag lät intressant!
Flera bra skådisar också, lägger till denna i min lista direkt

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Grodan
0

Absolut. Mums. Lockar mycket. Hoppas den är låååång…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Herveaux
0

Vill du veta mer om historien, Sir Gawain and the Green Knight, som filmen baseras på, kan jag rekommendera den här videon. Jättebra YouTube-kanal om man är intresserad av folklore, mytologi, legender etc.

Jag vill gärna se filmen! 😍

// Harley

Check out Wondrium and get your free trial today! https://Wondrium.com/mythology Today we will be exploring the tale of Sir Gawain and the Green Knight. A gr...
Cireea
1

#2 Enligt IMDb så är filmen 2 timmar och 5 minuter.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Herveaux
0

#4: Härligt! Hade gärna fått pågå ännu längre. Får hålla tummarna för en director's cut senare. 😅

// Harley

Syntium
0

#5: Men om du tycker filmen är jättedålig då? Blir inte det plågsamt? :)

"I'm too old for this shit."

Herveaux
1

#6: Nja, är en film dålig, oavsett speltid, så stänger jag bara av. 🙃 Ev. ger jag den en ny chans en annan dag, men jag plågar mig sällan igenom en hel film om jag tycker den är helt värdelös.

// Harley

Syntium
0

#7 Även på bio? Går du om det är en dålig film?

"I'm too old for this shit."

Herveaux
1

#8: Jag går i stort sett aldrig på bio. När det blir biobesök så är jag oftast medbjuden så då biter jag ihop även om filmen är seg.

// Harley